Nowe stacje ładowania pojazdów w Manufakturze

Rozwinięty customer service jest od lat jedną z cech wyróżniających Manufakturę na tle konkurencji. Centrum nie tylko jako pierwsze lub jedno z pierwszych wprowadza kolejne udogodnienia i usługi dla klientów, ale również dba o ich najwyższą jakość. Siedem lat temu, Manufaktura była pierwszym miejscem w Łodzi gdzie można było „zaatakować” elektryczny samochód. Dziś oddaje do użytku odwiedzających trzy nowoczesne stacje ładowania pojazdów.

Centra handlowe coraz więcej uwagi poświęcają doświadczeniom okołozakupowym towarzyszącym wizycie w obiekcie. Komfort klienta to jedna z cech wyróżniających Manufakturę, a pod pojęciem komfortu kryje się cały zakres usług oferowanych konsumentom, nie tylko przez poszczególne sklepy, ale właśnie przez centrum. To właśnie customer service staje się coraz częściej czynnikiem decydującym o lojalności klientów. Równie ważne, jak wprowadzanie nowych usług, jest ciągłe poprawianie ich jakości.

Przed siedmioma laty właśnie w Manufakturze powstał pierwszy w Łodzi punkt bezpłatnego ładowania samochodów elektrycznych. Dziś jest to już strefa, w której mieszczą się trzy stanowiska ładowania. Nic w tym dziwnego, rynek samochodów elektrycznych sukcesywnie rośnie i nic nie wskazuje na to, by ta tendencja miała się zmienić. W pierwszej połowie 2019 roku w Polsce sprzedano 945 samochodów elektrycznych, przez cały ubiegły rok 620. Polska każdego roku znajduje się coraz wyżej w tabeli sprzedaży elektrycznych pojazdów w Europie, wyprzedzając m.in. Węgry, Czechy czy Islandię.

Nowa strefa ładowania w Manufakturze

Nowa strefa ładowania znajduje się niedaleko sklepu Kakadu, wjeżdża się do niej od strony ulicy Drewnowskiej. Stacja jest wyposażona w trzy ładowarki AC o mocy nominalnej 32 kW.  Partnerem projektu jest firma Veolia Energia Łódź S.A., dzięki temu ładowanie jest bezpłatne. Stacja jest samoobsługowa, czynna codziennie w godzinach otwarcia galerii handlowej. Nowe urządzenia pozwoliły skrócić czas ładowania o kilka godzin, a zwiększenie liczby stanowisk umożliwia podłączenie aż trzech samochodów jednocześnie. Klienci Manufaktury posiadający ekologiczne samochody mogą bezpłatnie zostawić swoje pojazdy w strefie ładowania i w tym czasie udać się na zakupy bądź skorzystać z oferty gastronomicznej lub kulturalnej centrum.

To nie jedyna usługa z szerokiego wachlarza customer services kierowana do kierowców, na terenie Manufaktury znajduje się tez myjnia samochodowa, parking rodzinny czy strefa Kiss&Ride.

Zarządcą Manufaktury jest Apsys.

Apsys jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. Apsys Polska zarządza obecnie ok. 1 100 000 mkw. GLA w 24 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl