Eobuwie.pl już niedługo w Galerii Północnej

Na warszawskiej Białołęce powstanie kolejny salon interaktywny marki eobuwie.pl. Nowy lokal o powierzchni aż 500 mkw. zostanie otwarty w listopadzie na parterze Galerii Północnej. To już trzecia lokalizacja marki w stolicy i pierwsza na północy miasta. Dzięki dużej powierzchni i zastosowanej technologii omnichannel, w ofercie sklepu znajdzie się nawet 25 tysięcy produktów dostępnych od ręki.

Galeria Północna należny do spółki GTC S.A., która jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019 CEE.

Nowy salon marki eobuwie.pl powstanie na parterze Galerii Północnej, w pobliżu sklepu Reserved. Oprócz tabletów ze specjalną aplikacją do zamawiania i przyglądania obuwia w sklepie pojawią się również dodatkowe usługi, jak esize.me oraz click & collect. Pierwsza z nich to przełomowe narzędzie stworzone w oparciu o technologię 3D, oferujące profesjonalną pomoc w doborze odpowiedniego obuwia oraz spersonalizowanych wkładek do butów – aplikacja w kilka sekund tworzy trójwymiarowy model stóp, a następnie porównuje go ze skanami wszystkich butów znajdujących się w ofercie sklepu. Za pomocą aplikacji click & collect wykonany skan można przypisać do numeru telefonu lub adresu e-mail, aby nie powtarzać czynności podczas każdych kolejnych zakupów.

– Staramy się zapewnić naszym klientom dostęp do szerokiej oferty znanych i renomowanych marek, oferujących wysokiej jakości produkty. W listopadzie oferta obuwia i akcesoriów powiększy się o kolejny znany salon – eobuwie.pl. Nowoczesna struktura sprzedaży z wykorzystaniem technologii omnichannel umożliwi klientom dostęp do bardzo szerokiej oferty produktów, a dodatkowo stanie się wyjątkowym doświadczeniem zakupowym. Jest to bowiem jeden z pierwszych interaktywnych sklepów w Warszawie – powiedziała Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing GTC.

W stacjonarnych sklepach eobuwie.pl komunikacja cyfrowa całkowicie zastąpiła produkty fizyczne. Zamiast tradycyjnych półek i regałów wypełnionych setkami par butów w salonach znajdują się ekrany dotykowe, za pomocą których klienci mogą wybierać obuwie dostępne na zapleczu. Wybrany model butów dostarcza do przymierzenia pracownik sklepu w ciągu maksymalnie 3 minut.

– Widzimy, że klienci chętnie korzystają z nowej formuły zakupów. Przekonali się do modelu, który nie tylko pomaga, ale jednocześnie usprawnia sam ich proces. Dlatego, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, otwieramy kolejne lokalizacje – tym razem w Galerii Północnej – powiedział Konrad Jezierski, Dyrektor ds. Retail, eobuwie.pl.

Eobuwie.pl to jeden z największych w Polsce sklepów specjalizujących się w sprzedaży obuwia i akcesoriów, istniejący na rynku od ponad 20 lat. W ofercie sklepu znajdują się starannie wyselekcjonowane produkty najlepszych krajowych i zagranicznych marek. Asortyment salonu regularnie jest też wzbogacany o nowe ekskluzywne marki. Według raportu eCommerce Polska 2016 eobuwie.pl należy do 10 najbardziej rozpoznawalnych sklepów eCommerce w Polsce.

Galeria Północna ma 64 tys. mkw. GLA

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 tys. mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni.

Od kwietnia 2019 roku w ogrodzie na dachu działa pierwsza w Polsce tężnia solankowa w galerii handlowej. Na początku trzeciego kwartału oferta rekreacyjna centrum została również wzbogacona o pierwszą Motylarnię na Mazowszu. Obiekt spełnia także najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza międzynarodowa certyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Calypso oraz 2 tys. miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, RTV EURO AGD, Media Expert, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl