Johnny Rockets przyśpiesza ekspansję w Polsce

Johnny Rockets

Amerykańska sieć restauracji Johnny Rockets szykuje się do ekspansji na polskim rynku zapowiadając znaczące zwiększenie liczby lokali. – W ciągu najbliższych 10 lat Johnny Rockets planuje otwarcie w Polsce około 12-14 lokali. Restauracje będą miały po 200-250 mkw. – mówi Przemysław Kryński, Brand Manager Johnny Rockets na Polskę, który zdradza strategię ekspansji.

Pierwsza restauracja Johnny Rockets powstała w 1986 roku w USA, dziś na pięciu kontynentach działa ich już ponad 350. Poza USA marka może pochwalić się lokalami m.in. w Brazylii, Włoszech, Chile, Dubaju, Ekwadorze, Kostaryce, Kuwejcie, Meksyku, Nigerii czy Norwegii.

W Polsce sieć zadebiutowała ponad rok temu. Obecnie funkcjonują tu jej dwie restauracje, które zlokalizowane są na Lotnisku Chopina w Warszawie (w strefie przed i po kontroli bezpieczeństwa). Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju w ciągu 10 lat sieć urośnie do kilkunastu lokalizacji.

– W pierwszej kolejności planujemy otworzyć po 1-2 restauracje w 5 największych polskich miastach, jednak nie wykluczamy wejścia na mniejsze rynki, by dotrzeć do jak najszerszej liczby polskich konsumentów i przybliżyć im klasyki kuchni amerykańskiej oraz wywołać uśmiech na ich twarzach poprzez nasz taniec – mówi Przemysław Kryński, Brand Manager Johnny Rockets na Polskę.

Aktualnie marka przechodzi globalny rebranding, który polega na powrocie do korzeni wraz z logotypem, identyfikacją wizualną oraz wystrojem wnętrz. W związku z tym kolejne restauracje Johnny Rockets w Polsce będą otwierane w nowej odsłonie.

Amerykańska marka

Johnny Rockets to amerykańska sieć restauracji z 33-letnim doświadczeniem i ugruntowaną pozycją na rynku USA, która oferuje klasyczne i ponadczasowe dania kuchni amerykańskiej. Przygotowywane na zamówienie hamburgery z niemrożonej wołowiny, chrupiące frytki, świeże kanapki oraz ręcznie robione shake’i to tylko niektóre z pozycji menu. Znakiem rozpoznawczym restauracji jest nie tylko znakomita kuchnia prosto z USA, ale również uśmiechnięta i przyjazna obsługa, która buduje prawdziwie radosną i rodzinną atmosferę. Przystępne ceny i różnorodne menu gwarantują, że każdy z gości znajdzie w Johnny Rockets coś dla siebie.

Johnny Rockets to coś więcej niż restauracja. To lata doświadczenia, troska o najwyższą jakość i stuletnia historia kuchni amerykańskiej, która jest atrakcyjna nie tylko dziś – pozostanie taka w nadchodzących dziesięcioleciach.

Marka Johnny Rockets w Polsce rozwijana jest w modelu franczyzowym przez Lagardere Travel Retail Sp. z o.o. Lagardere Travel Retail jest jedną ze spółek wchodzących w skład grupy Lagardère Travel Retail SA, największego detalisty sprzedaży prasy w lokalizacjach podróżnych, obecnego w 34 krajach Europy, Ameryki Północnej i Azji. Spółka Lagardere Travel Retail, działająca wcześniej pod nazwą HDS Polska jest obecna na rynku sprzedaży detalicznej od 1998 roku i zarządza siecią 850 punktów sprzedaży, w tym 113 lokalami gastronomicznymi. Lagardere jest wystawcą Shopping Center Forum 2019 CEE.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl