Multi: Magnolia Park ulepsza ofertę dla dzieci

Największa galeria handlowa na Dolnym Śląsku jeszcze bardziej przyjazna dzieciom. W piątek przed Magnolia Park zostanie otwarty odnowiony plac zabaw dla najmłodszych. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada firma Multi Poland Sp. z o.o., która jest wystawcą Shopping Center Forum 2019 CEE.

Nowe huśtawki, zjeżdżalnie, bujaki, ścianka wspinaczkowa oraz atestowany piasek i trawa w rolkach. Do tego nowe ogrodzenie i miękkie krawężniki. Wszystko z uwagi na bezpieczeństwo dzieci. Tak wygląda odremontowany i nowo otwarty zewnętrzy plac dla dzieci przy największym centrum handlowym w województwie dolnośląskim. Magnolia Park jako jedyna we Wrocławiu posiada taką dużą przestrzeń do zabawy na świeżym powietrzu. Dodatkowo można korzystać tu również z otwartego wielofunkcyjnego boiska znajdującego się tuż przy wejściu do galerii handlowej. Starsze dzieci i młodzież do dyspozycji mają także odnowioną siłownię na wolnym powietrzu.

– Konsekwentnie poszerzamy naszą ofertę dla najmłodszych, a odremontowany plac zabaw to doskonała okazja, by aktywnie spędzać czas z dziećmi podczas pobytu w Magnolia Park. Przestrzeń do zabawy jest dostępna przez siedem dni w tygodniu – mówi Marta Kocik, manager ds. marketingu i PR Magnolia Park i dodaje, że na placu dzieci będą mogły korzystać również z dostępnych tam foremek czy akcesoriów do zabawy.

Magnolia Park od lat poszerza swoją ofertę atrakcji dla najmłodszych, czego wyrazem jest przyznany przez Polską Radę Centrów Handlowych tytuł najbardziej przyjaznej rodzinom galerii handlowej we Wrocławiu. W Magnolia Park, poza ofertą handlowa i rozrywkową,  rodzice mogą liczyć na szereg udogodnień dla swoich pociech, tj. możliwość podgrzania posiłku, skorzystania z pokoju dla rodzin z dzieckiem, bransoletek-niezgubek czy fotelików w strefie foodcourt.

Magnolia Park dysponuje powierzchnia 100 tys. mkw. GLA

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, Reserved, Media Markt, Stradivarius, TK Maxx, Tous, W. Kruk, Zara, Zara Home. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Marka zaproponowała przełomowy w skali europejskiej format, który łączy sprzedaż online z offline. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do 23.00 hipermarketu Tesco. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park – przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1600 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki – sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową – to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne.

Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o. Właścicielem Magnolia Park jest Union Investment Real Estate GmbH, inwestor o bogatych zasobach, posiadający specjalistyczną wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami z ponad 50 letnim doświadczeniem w branży.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl