Marka Patrizia Pepe rozpoczyna współpracę z platformą internetową Tmall

1 sierpnia Patrizia Pepe świętowała podpisanie umowy partnerskiej i otwarcie pierwszego flagowego sklepu na Tmall, który jest drugą platformą e-commerce na świecie pod względem liczby użytkowników. Na wydarzeniu inaugurującym otwarcie sklepu, które odbyło się w hotelu w Szanghaju, bawiła się wybrana lista gości. Celebryci i infulencerzy mieli okazję podziwiać unikatową torbę z limitowanej edycji „Sleepy Fly Eden”, która została stworzona specjalnie dla klientów tego chińskiego sklepu.

W uroczystym otwarciu uczestniczył CEO Patrizia Pepe Roberto Tribioli oraz przedstawiciele Tmall, wiodącej chińskiej platformy e-commerce posiadającej obecnie prawie 700 milionów aktywnych konsumentów i będącym częścią Alibaba Group.

– Organizacja tego wyjątkowego wydarzenia, we współpracy z Tmall, pokazuje jak ważny jest plan ekspansji, który marka realizuje na tym strategicznym i dynamicznym rynku, który coraz bardziej staje się wrażliwy na urok kolekcji Patrizia Pepe – podkreśla Roberto Tribioli, CEO Patrizia Pepe.

– Cieszymy się, że tak innowacyjna marka, jak Patrizia Pepe, współpracuje z Tmall w ramach swojego flagowego sklepu, i że możemy zaoferować ich wyrafinowane i kobiece projekty naszym setkom milionów konsumentów – komentuje Wendy Zhou, dyrektor segmentu odzież damskiej, Tmall Fashion. – Dołączenie Patrizia Pepe do oferty Tmall, to kolejny krok platformy w Chinach w rozbudowywaniu portfolio najlepszych marek modowych i lifestyle’owych z Włoch i całego świata – dodał.

Limitowana edycja „Sleepy Fly Eden” została zaprezentowana na tle panoramy Szanghaju. Linia toreb dostępna w dwóch różnych kolorach, zainspirowana pięknem i symboliką kwiatu wiśni, glicyni i jaśminu, zdobiona jest ręcznie haftowanymi kryształami i cekinowymi wzorami.

Oprócz najpopularniejszych obecnie liderów opinii w tym wieczorze uczestniczył także Mr. Bag, wpływowy chiński producent cyfrowy, który znany jest ze swojego stylu i pasji do toreb.

Przestrzeń w „Hotel W” w ten jeden wieczór oddawała włoski styl miejski, charakterystyczny dla Patrizia Pepe. Wydarzenie to było transmitowane na żywo na stronie internetowej Tmall i we wszystkich najmodniejszych kanałach cyfrowych w Azji, a także poprzez kultowe aplikacje, takie jak Weibo, Wechat, Red i Douyin.

W trakcie uroczystości ogłoszono ambasadorkę marki Patrizia Pepe w Chinach, została nią młoda chińsko-włoska aktorka i modelka Natasha Liu, znana ze swoich występów filmowych i nominowana do nagrody Vogue US „Hollywood’s Next Action Supernova”.

W Polsce za rozwój marki Patrizia Pepe jest odpowiedzialna firma Gpoland

Ponad 70 brandów w ofercie GPoland

GPoland jest jedną z pierwszych agencji fashion, która stworzyła swój unikatowy model biznesowy. Jest wyłącznym przedstawicielem marek modowych z sektora premium w Polsce. GPoland w swojej ofercie posiada już ponad 70 brandów, w tym m.in: Emporio Armani, Liu Jo, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Calvin Klein, Ralph Lauren, Tom Tailor i wiele innych.

Grupa GPoland działa na rynku modowym od 1993 roku. Głównym celem firmy jest wprowadzanie na polski rynek doskonałej, markowej odzieży i dodatków znanych domów mody. Liczba reprezentowanych firm oraz stałych klientów stale rośnie, a kolejnym etapem GPoland jest stworzenie nowych sieci dystrybucyjnych na terenie Czech, Słowacji, Łotwy, Estonii i Litwy.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl