Dynamiczna ekspansja sieci salonów optycznych Kodano Optyk

W sierpniu br. miało miejsce otwarcie 11. salonu sieci optycznej Kodano Optyk.

Nowy lokal otwarto w Centrum Handlowym Tulipan w Łodzi. Salon ma 64 mkw. powierzchni i jest drugim salonem sieci w tym mieście (pierwszy znajduje się w Galerii Łódzkiej).

– Aktualnie posiadamy już 11 salonów pod szyldem Kodano Optyk i dynamicznie się rozwijamy. Szukamy lokalizacji w dużych miastach na terenie całego kraju. Niebawem otworzymy kolejne salony. To będą nasze debiuty w nowych miastach – w Bydgoszczy i w Kaliszu – zapowiada w rozmowie z Retailnet Karol Kożusznik, Kierownik ds. Rozwoju Kodano Optyk i Soczewkomaty.pl, Szkla.com S.A.

Nowe lokale pojawią się w galerii Focus Mall w Bydgoszczy – otwarcie 23 sierpnia br. oraz w kaliskiej Galerii Amber – otwarcie z początkiem września br.

11 salonów Kodano Optyk

W ofercie salonów optycznych Kodano znajdują się markowe okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne na czele z Ray-Ban, Vogue, Versace i Dolce&Gabbana, a także zyskujących na popularności marek Santino i Loretto. Marka posiada także wieloraki wybór soczewek kontaktowych popularnych producentów – Johnson&Johnson, Cooper Vision, Alcon i Bausch&Lomb. To tylko niektóre z marek w bogatej ofercie salonów, mieszczących się w najlepszych lokalizacjach na terenie Krakowa, Poznania, Gdańska, Torunia, Łodzi, Opola, Sosnowca i Wrocławia.

Marka Kodano Optyk należy do grupy Szkla.com S.A., która jest operatorem największego w Polsce internetowego sklepu z soczewkami kontaktowymi i płynami do ich pielęgnacji. Szkla.com obsługuje miesięcznie kilkadziesiąt tysięcy klientów i poza sklepem w Polsce posiada również oddziały w Czechach, na Słowacji, Węgrzech, Rumunii i na Litwie, a swoim zasięgiem obejmuje całą Europę.

Grupa rozwija również sieć Soczewkomatów, czyli maszyn vendingowych, które umożliwiają zakup soczewek kontaktowych i płynów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl