Kazar Studio otwiera się w Galerii Wisła

Galeria Wisła

Grono najemców Galerii Wisła powiększa się o nową markę. Na powierzchni blisko 160 mkw. Kazar Studio, marka oferująca obuwie, torebki i akcesoria, otworzy swój pierwszy w Płocku salon. W procesie negocjacji właścicielowi Galerii Wisła, doradzali eksperci z agencji doradczej JLL, która jest również zarządcą obiektu. JLL jest wystawcą Shopping Center Forum 2019 CEE.

Kazar Studio to nowa marka w portfolio Kazar Group, skierowana do szerokiej rzeszy odbiorców, ze względu na co stawia na bardzo wyrazisty przekaz, oryginalne treści, a w jej DNA wpisane zostały takie wartości jak odwaga, dystans, poczucie humoru i tolerancja. Różnorodność oferowanych przez Kazar Studio produktów, modeli wzorów, barw i materiałów jest ogromna. Klienci znajdą w niej pasujące do swoich indywidualnych potrzeb i gustów obuwie, torby, plecaki i różnego rodzaju, często zaskakujące akcesoria.

Ekspansja w kraju

Firma rozpoczyna swoją ekspansję w Polsce, a jako kolejne miejsce na otwarcie swojego butiku wybrała Galerię Wisła.

– Wprowadzenie Kazar Studio do Galerii Wisła to nie tylko świetna wiadomość dla klientów, ale również potwierdzenie atrakcyjności obiektu. Nowa marka Kazar Group odznacza się odwagą, nietuzinkowym podejściem do stylu oraz autentycznością. Bardzo cieszymy się, że Kazar Studio na swój debiut w Płocku wybrało właśnie Galerię Wisła, poszerzając ofertę modową centrum – komentuje Agata Szymczak-Buonocore z Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL.

Galeria Wisła to nowoczesne, 4-kondygnacyjne centrum handlowe, mieszczące ponad 120 sklepów i punktów usługowych. Wśród najemców znajdują się kino Helios, sklepy takich marek, jak TK Maxx, CCC, Martes Sport, New Yorker, Smyk, Douglas, Rossmann czy RTV Euro AGD oraz supermarket Piotr i Paweł. Zarządcą obiektu oraz agentem odpowiedzialnym za wynajem Galerii Wisła jest firma doradcza JLL.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl