Rewolucyjna technologia w witrynie Nike w Starym Browarze

Sklep Nike w Starym Browarze w Poznaniu zyskał nowy transparentny ekran. Ekran umieszczono przy wejściu do salonu. Wyświetlane są na nim edytoriale z produktami marki.

Jest to pierwsza w Polsce tego typu instalacja o tak wysokiej rozdzielczości. Ekrany transparentne są nową technologią wykorzystywaną głównie w Azji, a sam brand Nike podobną realizację wprowadził wcześniej w salonie w Dubaju.

Najpopularniejszym narzędziem do dynamicznej ekspozycji contentu reklamowego w sklepach są dalej tradycyjne ekrany i plazmy, jednak mają one swoje wady. Ponieważ zasłaniają one wnętrza sklepu, marki często decydują się na montaż stosunkowo niewielkich urządzeń. Idealnym rozwiązaniem dla brandów są transparentne ekrany LED – innowacyjna technologia pozwalająca na wyświetlanie materiałów produktowych, promocyjnych i edytoriali przy jednoczesnej ekspozycji struktury sklepu, jego aranżacji i wystawionych w nim towarów. Wyraźnym atutem tego rozwiązania jest widoczność przestrzeni za ekranem, która wynosić może nawet do 70 proc.

Pierwszy taki ekran w Polsce o wymiarach 3 x 2,5 m pojawił się niedawno w salonie Nike w Starym Browarze w Poznaniu. To drugi tego typu ekran w salonie Nike na świecie. Pierwszy został zainstalowany w Dubaju – mówi Paweł Lewandowski, Dyrektor Marketingu i E-commerce firmy adrenaline.pl, operatora salonu. Wyróżnikiem tej nowoczesnej technologii jest nie tylko transparentność, ale także jakość wyświetlanego obrazu – ekran w sklepie Nike charakteryzuje bardzo wysoka rozdzielczość (plamka 2,6 x 5,8 mm).

– W pierwszym kwartale 2019 roku sklep Nike w Starym Browarze przeszedł całkowitą metamorfozę – nowe wnętrze ponad 420-metrowego lokalu zaaranżowano w industrialnym stylu: z szarymi ścianami, surowym betonem, minimalistycznymi meblami i odsłoniętymi instalacjami pod sufitem. To nawiązanie do paryskiego budynku Centre Georges Pompidou, który był inspiracją do stworzenia pierwszego modelu Air Maxów – mówi Jędrzej Strzyżewski, kierownik salonu Nike w Starym Browarze. Zamontowany niedawno transparentny ekran stał się uzupełnieniem designerskiego wnętrza sklepu.

Stary Browar jest współczesnym centrum mixed-use: handlowym i  kulturalnym w sercu Poznania, odwiedzanym każdego roku przez około 9 milionów osób. Znajduje się tu ponad 200 sklepów – marek globalnych i indywidualnych (w tym butiki autorskie i kilkadziesiąt marek premium), ponad 20 restauracji i kawiarni (także autorskie z cenionymi szefami kuchni), przestrzenie biurowe, wystawiennicze i eventowe, najnowocześniejsze w Polsce Multikino, kluby muzyczne, 5-gwiazdkowy hotel butikowy Blow Up Hall 5050 oraz 4-hektarowy park, w którym latem odbywają liczne bezpłatne wydarzenia przyciągające tysiące Poznaniaków i turystów. Twórczynią Starego Browaru jest Grażyna Kulczyk. Od 2015 r. właścicielem jest DWS Grundbesitz GmbH – jeden z czołowych funduszy inwestycyjnych na świecie z ponad 60-letnim doświadczeniem i międzynarodową reputacją. Dziś Stary Browar to manifest miejskiego życia: zakupy, wydarzenia i liczne okazje do jakościowego spędzania czasu: wystawy, koncerty, pokazy mody, warsztaty, relaks w parku. Codziennie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl