Nowości w Galerii Amber

Galeria Amber

W należącej do EPP Galerii Amber w Kaliszu otwarto butik Distance. W salonie marki, która powstała z pasji do obuwia sportowego, klienci znajdą najmodniejsze i unikatowe modele sneakersów. Butik Distance znajduje się na poziomie +1 i zajmuje powierzchnię 72 mkw. EPP jest wystawcą Shopping Center Forum 2019 CEE.

Distance to sieć z wyselekcjonowaną ofertą obuwia sportowego od topowych, globalnych marek. W jej salonach klienci znajdą najmodniejsze, kultowe oraz limitowanie modele butów sportowych. Sieć dynamicznie się rozwija, między innymi dlatego, że wokół legendarnych i kultowych wydań sneakersów, zbudowano całą kulturę, która zrzesza ze sobą ludzi z całego świata. Marka trafia przede wszystkim do pasjonatów i entuzjastów sneakersów, którzy o swoich ulubionych modelach wiedzą niemal wszystko.

– Dla wielu osób sneakersy są ważnym elementem stylizacji i sposobem na wyróżnienie się z tłumu. Dlatego długo polują na wybrane modele i szukają butów od najlepszych marek. Teraz znajdą je u nas, w nowym salonie Distance – mówi Monika Gryczka, dyrektor Galerii Amber w Kaliszu.

Oferta Galerii Amber

Oprócz kultowej sieci obuwia sportowego, Galeria Amber proponuje znacznie więcej nowości. Latem klienci znajdą tu m.in. sezonową strefę chill-out, gdzie można wypocząć na wygodnych leżakach i fotelach. Miejsce zaprojektowane w wakacyjnym klimacie zachęca do relaksu, słuchania muzyki lub spotkań ze znajomymi. W każdy piątek goście mają okazję do posłuchania tam muzyki granej na żywo przez DJa.

Należąca do EPP Galeria Amber w Kaliszu oferuje  34 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowo-usługowej, na której znajduje się 118 sklepów, punkty usługowe oraz rozbudowana strefa gastronomiczna i rozrywkowa. W Galerii Amber funkcjonuje komfortowe i nowoczesne Kino Helios, największy klub fitness w Kaliszu – Fabryka Formy oraz nowoczesna sala zabaw dla dzieci Jupi Park. Centrum handlowe położone w pobliżu dworca kolejowego w Kaliszu jest świetnie skomunikowane z resztą miasta i jego okolicami.

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem wielkości posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA) z nieruchomościami o wartości 2,6 mld euro. Spółka działa według formuły REIT, a jej portfel obejmuje 24 obiekty handlowe, sześć lokalizacji biurowych oraz jeden projekt wielofunkcyjny w realizacji o łącznej powierzchni GLA wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP położone są w najbardziej atrakcyjnych dla handlu miastach w Polsce.

Celem EPP jest budowanie wartości dla akcjonariuszy i zapewnianie konsumentom pozytywnych doświadczeń zakupowych. Spółka notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) i Luksemburgu (Euro MTF).

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl