Stopiątka In Italia – nowy koncept pizzerii w Manufakturze

Stopiątka

Dla wielu marek Manufaktura w Łodzi to miejsce, w którym wypada być i które korzystnie wpływa na postrzeganie brandu. Tak jest również w przypadku nowego lokalu pizzerii Stopiątka in Italia, który od niedawna działa w jednym z historycznych budynków na rynku. – Manufaktura to tak prestiżowa lokalizacja, że choć wcześniej nie planowaliśmy ekspansji formatu „In Italia” poza Warszawę, to nie wahaliśmy się ani chwili, by wprowadzić go właśnie tutaj, w unikatowych wnętrzach dawnego imperium włókienniczego – przekonuje Marta Kołakowska, dyrektor ds. franczyzy w Mastergrupie, będącej właścicielem marki Stopiątka.

Różnorodna, bogata oferta odpowiadająca na potrzeby wszystkich gości to priorytet Manufaktury w doborze najemców gastronomicznych. Do ich grona właśnie dołączyła restauracja Stopiątka In Italia. To nowy koncept premium ogólnopolskiej sieci Stopiątka. Stopiątka It Italia to lokale o większym metrażu, z bardziej rozbudowanym menu, spełniającym oczekiwania najbardziej wymagających gości.

Stopiątka In Italia

Wnętrze nowej restauracji w Manufakturze jest jasne i przestronne, dominuje tu naturalne drewno i stonowane kolory. Industrialny charakter miejsca podkreślają nowoczesne, minimalistyczne lampy. Oczywiście nie mogło zabraknąć charakterystycznych dla całej sieci kremowych kanap, inspirowanych tylnymi siedziskami w kultowej syrenie „105”.

Stopiątka In Italia to idealne miejsce na rodzinny posiłek, zwłaszcza że najmłodsi mogą bawić się w przestronnym kąciku dla dzieci. Są zarówno atrakcje dla przedszkolaków, jak i zabawki sensoryczne oraz maty dla maluszków. – Chcemy być najbardziej rodzinnym miejscem w Manufakturze. Wiemy, że dla wielu rodziców wyjście z dziećmi do restauracji bywa stresujące. U nas każdy, niezależnie od wieku może czuć się swobodnie, a rodzice nie muszą martwić się, że pociechy będą się nudzić – przekonuje Magdalena Chrzanowska, właścicielka lokalu.

Stopiątka

Stopiątkę In Italia wyróżnia także rozbudowane menu, w tym specjalna sekcja dla dzieci, w której oprócz pizzy są m.in. uwielbiane przez dzieci nuggetsy i spaghetti bolońskie. Mimo że restauracja działa w Manufakturze dopiero od kilku dni, Magdalena Chrzanowska mówi, że goście mają już swoje ulubione dania: – Bardzo się cieszę, że w menu są także sałatki, makarony i ravioli, bo cieszą się sporą popularnością. Są ciekawym uzupełnieniem oferty pizzy i sprawiają, że cała rodzina może tu przyjść na obiad, nawet jeśli nie wszyscy mają ochotę na włoski placek – przekonuje właścicielka Stopiątki In Italia w Manufakturze. I dodaje: – Goście Manufaktury polubili też naszą największą w mieście pizzę, która ma aż 60 cm. Często wybierana jest jako przekąska dla większej grupy osób. To idealny pomysł na spotkanie z przyjaciółmi, zwłaszcza, że uzupełnieniem oferty kulinarnej jest rozbudowana karta koktajli i piw – podsumowuje Magdalena Chrzanowska. W Stopiątce In Italia można także zorganizować spotkanie rodzinne, imprezę okolicznościową lub integrację pracowniczą.

Stopiątka In Italia w Manufakturze jest 9. restauracją w tym koncepcie i pierwszą poza stolicą. Lokal ma powierzchnię 160,1 mkw. Łącznie na terenie całej Polski działa już blisko 60 lokali sieci należącej do Mastergrupy.

Apsys na SCF 2019

Właścicielem Manufaktury jest Union Investment Real Estate GmbH – wiodąca międzynarodowa firma inwestycyjna specjalizująca się w otwartych funduszach nieruchomości dla inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych. Model biznesowy Union Investment bazuje na ponad 50 latach doświadczeń w branży nieruchomości oraz eksperckim know-how w zakresie zarządzania aktywami. Obecnie Union Investment zarządza aktywami o wartości 32 miliardów euro w ponad 840 nieruchomościach komercyjnych i mieszkalnych o łącznej powierzchni ok. 8,4 mln. mkw.

Apsys jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. Apsys Polska zarządza obecnie ok. 1,1 mln mkw. GLA w 24 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce.

Apsys jest partnerem merytorycznym Shopping Center Forum 2019 CEE. 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl