Rośnie sprzedaż w salonach Monnari

Monnari w CH Auchan Bielany

Zarząd Monnari Trade S.A. informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów osiągnięte w lipcu 2019 roku przez Grupę Kapitałową Monnari Trade S.A. wyniosły ok. 22,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2018 roku (18,9 mln zł) o 17,99 proc.

Przychody za lipiec 2019 r. obejmują ok 1,3 mln zł przychodów osiągniętych przez sklepy grupy Centro 2017 sp. z o.o. Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych w okresie styczeń – lipiec 2019 roku wyniosła ok. 143,8 mln zł. Przychody te były wyższe o 14,04 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (126,1 mln zł).

Przychody za okres styczeń – lipiec 2019 r. obejmują ok. 8,3 mln zł przychodów osiągniętych przez sklepy grupy Centro 2017 sp. z o.o.

Ponad 160 salonów Monnari

Istniejąca od 2000 roku spółka Monnari Trade S.A. regularnie inwestuje w swoje salony. Strategia spółki zakłada powiększenie powierzchni dotychczasowych placówek handlowych oraz otwarcia nowych salonów. Dodatkowo, nowy koncept sprzedaży Monnari zakłada większą powierzchnię handlową poszczególnych lokali, stąd nowe salony mają metraż powyżej 200 mkw.

Monnari Trade S.A. prowadzi sprzedaż przez sieć 167 salonów firmowych o łącznej powierzchni 35,8 tys. mkw. Sklepy zlokalizowane są w centrach handlowych i galeriach, a trzy z nich przy ulicach handlowych w centrum Warszawy, Łodzi i Zakopanem. Produkty Monnari dostępne są również przez sklep internetowy.

Salony sprzedaży (wraz z salonami outletowymi) zlokalizowane są w większości w dużych centrach handlowych. Sieć obecna jest na terenie całego kraju, głównie w miastach wojewódzkich, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach, Lublinie, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl