Rossmann znaczy więcej: dla klientów, pracowników, dostawców i właścicieli

Jesteśmy najbardziej znaną siecią drogerii w Polsce i jednocześnie liderem w branży chemiczno-kosmetycznej. Zaufały nam miliony Polaków, i to dosłownie, bo tylko w samym czerwcu 2019 roku zakupy w Rossmannie zrobiło prawie 22 miliony klientów. Tym, co ich przyciąga, jest szeroki wybór produktów, przyjazne dla portfela ceny oraz atrakcyjne promocje. Ciepła i kompetentna załoga sklepów dba, aby każda klientka i każdy klient czuli się obsłużeni wyjątkowo.

Rossmann jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019 CEE.

Za sukcesem stoją ludzie

Firma działa na polskim rynku od 1993 roku (akcjonariuszami są: Rossmann GmbH i A.S. Watson Group), więc w 2018 roku świętowaliśmy nasze 25-lecie. Zainwestowaliśmy w Polsce ponad 2 miliardy złotych. Od lat jesteśmy w pierwszej dziesiątce firm z kapitałem zagranicznym, które płacą w Polsce największe podatki. Za 2018 rok zapłaciliśmy rekordowy w naszej historii CIT: 226 mln 214 tys. zł. Dziś Rossmann to 1332 sklepy oraz 3 magazyny: w Łodzi, Grudziądzu i Pyskowicach. Najbardziej jednak szczycimy się stworzeniem prawie 18,5 tys. miejsc pracy w całym kraju. Wiemy, że za sukcesem Rossmanna stoją ludzie. Dbamy o ich poczucie bezpieczeństwa, zatrudniając na podstawie umów o pracę. Oferujemy szeroki pakiet świadczeń socjalnych, w tym: opiekę zdrowotną, dofinansowanie wakacji i kolonii, wyprawki dla dzieci.

W kwietniu 2017 roku uruchomiliśmy aplikację umożliwiającą naszym klientom wstąpienie do Klubu Rossmann. Zależało nam jednak, by zaproponować coś więcej niż samą aplikację z indywidualną ofertą oraz dodatkowymi rabatami. Wychodzimy z założenia, że „duży może więcej”, stąd pomysł na ogólnopolską akcję charytatywną „Pomagamy jak umiemy”. Nasi klienci, robiąc zakupy i skanując aplikację, wspierali jednocześnie lokalne organizacje pomagające potrzebującym: dzieciom, chorym, osobom starszym, bezdomnym zwierzętom. Dzięki temu w ubiegłym roku do 222 instytucji (domów dziecka, domów samotnych matek, hospicjów czy schronisk) trafiły produkty o wartości 5 mln zł. W tym roku pomoc rzeczowa – chcielibyśmy, by było to aż 5 mln zł – dotrze aż do 250 organizacji.

Stań na własnych nogach

„Pomagamy jak umiemy” to nasza flagowa akcja, ale w ciągu roku angażujemy się w wiele innych – charytatywnych, edukacyjnych, kulturalnych i sportowych. Wśród nich należy wymienić chociażby Rossmann Run Bieg Ulicą Piotrkowską, Light.Move.Festival czy Festiwal 4 Kultur. Obecnie wraz z fundacją Omeny Mensah i marką Wedel organizujemy akcję, dzięki której zbierzemy
środki na budowę szkoły w Ghanie. Jesteśmy także na finiszu projektu „Stań na własnych nogach”, w ramach którego zachęcaliśmy kobiety do zakładania własnych biznesów i ufundowaliśmy specjalne granty na ich rozwój.

Tekst: Zofia Kociołek, Specjalista ds. Public Relations, Rossmann.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl