Pasaż Grunwaldzki z pierwszym we Wrocławiu Kazar Studio

W Pasażu Grunwaldzkim otwarto pierwszy we Wrocławiu salon reprezentujący awangardowy koncept firmy Kazar Group Kazar Studio. To nowa marka, która poza obuwiem oferuje wyjątkowe akcesoria dla pań i panów. W należącym do EPP Pasażu Grunwaldzkim Kazar Studio zajmuje powierzchnię 120 mkw. Firma EPP jest wystawcą Shopping Center Forum 2019 CEE.

Kazar Studio to nowa, lifestylowa marka należąca do firmy  Kazar Group. Zarówno w kolekcji damskiej, jak i męskiej odnaleźć można obuwie oraz akcesoria o charakterze casualowym, codziennym i sportowym, ale także te zaprojektowane na bardziej oficjalne okazje.

– W DNA naszej nowej marki wpisane są takie wartości jak poczucie humoru, dystans do siebie i otaczającego świata, odwaga, liberalizm, tolerancja. To brand nowoczesny, kreatywny, dynamiczny, o unikalnym charakterze, który nie narzuca światopoglądu, nie definiuje trendów, nie trzyma się schematów, pozostając otwartym na swoich konsumentów – bez względu na ich wiek, płeć, preferencje czy osobowość. Mając sprecyzowany profil klienta, postawiliśmy na otwarcie pierwszego firmowego salonu we Wrocławiu w Pasażu Grunwaldzkim. Właśnie to centrum handlowe przyciąga wielu różnych ludzi, między innymi dzięki umiejętności dynamicznego odpowiadania na potrzeby rynku. Najlepszym tego przykładem jest sukces otwartej niedawno, unikatowej strefy gastronomicznej. Kazar Studio cechuje przede wszystkim duża różnorodność produktów pod kątem modeli, wzorów, barw i materiałów. Klienci mogą tworzyć stylizacje z bogatej oferty butów i akcesoriów, kreując własny niepowtarzalny styl – opowiada Artur Kazienko, Prezes Zarządu Kazar Group.

– W Pasażu Grunwaldzkim stawiamy na odważne rozwiązania i dobór ciekawych marek. Dlatego doceniamy, że Kazar Studio jako lokalizację swojego pierwszego salonu we Wrocławiu wybrało Pasaż Grunwaldzki. Świadczy to o niesłabnącej popularności oraz silnej pozycji naszego centrum. Dajemy pierwszeństwo konceptom promującym modę unikatową i dlatego Kazar Studio stanowi doskonałe uzupełnienie oferty modowej, kierowanej do młodych odbiorców – mówi Paulina Stach, Dyrektor Pasażu Grunwaldzkiego.

Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Zlokalizowane w samym sercu miasta jest ulubionym miejscem zakupów i spotkań mieszkańców oraz wizytówką wrocławskiego Placu Grunwaldzkiego. Kompleksową ofertę centrum tworzy blisko 200 punktów handlowych, usługowych oraz restauracyjnych. Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym parkingu oraz samoobsługowa stacja wypożyczania rowerów miejskich.

EPP jest wystawcą SCF 2019 CEE

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem wielkości posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA) z nieruchomościami o wartości 2,6 mld euro. Spółka działa według formuły REIT, a jej portfel obejmuje 24 obiekty handlowe, sześć lokalizacji biurowych oraz jeden projekt wielofunkcyjny w realizacji o łącznej powierzchni GLA wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP położone są w najbardziej atrakcyjnych dla handlu miastach w Polsce.

Celem EPP jest budowanie wartości dla akcjonariuszy i zapewnianie konsumentom pozytywnych doświadczeń zakupowych. Spółka notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) i Luksemburgu (Euro MTF).

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl