Sierpniowe debiuty modowe w Galerii Młociny

Galeria Młociny od chwili otwarcia sukcesywnie poszerza swoją ofertę zakupową, gastronomiczną i rozrywkową. Po debiutach ubiegłego miesiąca przyszedł czas na kolejne lokale, w tym niektóre znane na większości kontynentów.

Marki, które podbiły serca trendsetterów i już w sierpniu dostępne będą w Alei Mody to New Balance, Lee Cooper, Ecco oraz 50 Style otwierające na Bielanach swój flagowy salon. Do długiej listy dołączą również te, których historia rozpoczęła się w Polsce. Wśród nich Cholewiński, Top Secret oraz Patrizia Aryton.

Galeria Młociny z każdym miesiącem powiększa ofertę sklepów, stając się prawdziwym rajem dla miłośników światowych trendów. Jak informują przedstawiciele galerii, stacjonarne debiuty znanych na całym świecie marek, duże przestrzenie sklepów, a przede wszystkim największe w Polsce witryny przyciągają na Bielany tłumy. Wiele firm zdecydowało się również otworzyć tu swoje flagowe salony, podkreślając jak ważnym punktem na zakupowej mapie Warszawy stały się Młociny.

W sierpniu swoje lokale zaprezentują tu kolejne, znane marki. Do listy sklepów dołączy między innymi New Balance, firma produkująca odzież oraz obuwie podbijająca serca miłośników sportowego stylu w miejskim wydaniu. Swoje drzwi otworzy również Lee Cooper, czyli najstarsza europejska marka produkująca odzież jeansową, która narodziła się ponad 100 lat temu w zdewastowanych, londyńskich lokalach. Na Bielanach już niebawem pojawi się także znany producent obuwia oraz akcesoriów, firma Ecco. Do listy sklepów dołączą trzy marki, których historia rozpoczęła się w Polsce. Wśród nich Cholewiński, czyli producent ekskluzywnej galanterii skórzanej oraz Patrizia Aryton – rodzinna firma oferująca wyjątkową odzież tworzoną w duchu nowoczesnej klasyki, a także Top Secret. Szeroki wybór sklepów obuwniczych poszerzy również 50 Style, które zachwyci miłośników sportowego stylu otwierając na Bielanach swój flagowy salon. W ofercie marki znajdziemy produkty firm takich jak Adidas, Lotto, Nike, czy Reebok.

Ponad 200 sklepów w Galerii Młociny

Galeria Młociny ma 225 tys. mkw. powierzchni całkowitej, 82 tys. mkw. powierzchni najmu, z czego 76 tys. mkw. przeznaczonych na handel oraz gastronomię, 6 tys. mkw. powierzchni biurowej, ponad 200 sklepów, w tym kilkadziesiąt lokali z jedzeniem, największe w Polsce, ponad siedmiometrowe witryny sklepowe, 10-ekranowy nowoczesny multipleks z komfortowymi, rozkładanymi fotelami, 200 mkw. parkiet i przestrzeń sceniczna, 2,5 tys. mkw. tarasu pełnego zieleni, 2 tys. miejsc parkingowych, 20 stanowisk do pracy w strefie co-workingowej.

Galeria mieści się tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe dla północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza zarządza nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiadała całościowo za proces deweloperski i najem.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl