Designer Outlet Warszawa wprowadza badanie Meet&Greet

Designer Outlet Warszawa wprowadza w swoim centrum badanie Meet&Greet, które dokładnie sprawdza wszystkie aspekty związane z pierwszym wrażeniem po wejściu do sklepu.

Wprowadzenie zakazu handlu w niedzielę sprawiło, że galerie handlowe muszą poświęcić jeszcze więcej energii na zadbanie o komfort klientów, tak aby ci chcieli je odwiedzać systematycznie, nie tylko w weekendy. Dobre samopoczucie konsumentów, spowodowane stworzeniem przyjaznych przestrzeni do zakupów, może przesądzić o sukcesie lub porażce centrum handlowego i jego najemców. Wiedzą o tym zarządcy galerii, którzy na co dzień dbają o wszelkie szczegóły, jakie mogłyby mieć wpływ na decyzje zakupowe. Ciągłe podnoszenie jakości obsługi wymaga udoskonalania metod audytowych oraz innowacyjności w formule badań klientów i najemców.

Pierwsze wrażenie po wizycie w centrum handlowym

Mnogość obowiązków, niewielka ilość wolnego czasu oraz odebranie klientowi jednego dnia tygodnia, który mógłby poświęcić na zrobienie zakupów sprawiają, że coraz większy nacisk centra handlowe kładą na pierwsze wrażenie. I słusznie. W książce „Dlaczego  kupujemy? Nauka o robieniu zakupów. Zachowania klientów w sklepie” Paco Underhill zwraca uwagę na to, że to właśnie pierwsze wrażenie jest najważniejsze z punktu widzenia handlu.

– Konsumenci nie chcą tracić czasu na sprawdzenie oferty sklepu, który już przy wejściu nie zrobił na nich dobrego wrażenia. Dlatego tak istotne jest dla nas to, jaka jest reakcja klientów zaraz po przekroczeniu progu lokalu. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na zastosowanie w Designer Outlet Warszawa innowacyjnego badania Meet&Greet. Jest ono uzupełnieniem klasycznego „Tajemniczego Klienta”. Założeniem badania Meet & Greet jest ocena pierwszego wrażenia, jakie klient zdobywa wchodząc do danego sklepu. Dzięki temu otrzymujemy odpowiedź na pytania dotyczące podstawowych faktów dotyczących sklepu – m.in. czystości czy oświetlenia, a poprzez zastosowanie obu badań dowiadujemy się, jak odwiedzający całościowo odbierają dany sklep  –mówi Agnieszka Kuś, Marketing Manager Designer Outlet Warszawa.

Badanie obsługi klienta w Designer Outlet Warszawa

Powtarzalność takiego badania na przestrzeni kilku miesięcy pozwala wyeliminować przypadkowość i pokazuje szeroki obraz poziomu obsługi w danej marce. Badanie przeprowadzane jest w każdym ze sklepów znajdujących się w centrum, co daje managerom marek dodatkowe narzędzie do pracy ze swoimi zespołami. Bezpośrednio po badaniu, każdy z audytorów uzupełnia ankietę oceniającą poziom jakości obsługi. Raport, który ostatecznie trafia do marki, uzupełniony jest także o zdjęcia z wizyty, co uwiarygadnia cały proces oraz osiągnięty wynik.

– Istotne w przeprowadzaniu badań obsługi klienta jest dostosowanie profilu audytorów do profilu faktycznych klientów sklepów, dlatego muszą oni spełniać określone kryteria, które konsekwentnie są weryfikowane i uaktualniane. W przypadku Designer Outlet Warszawa, zarówno ankiety Mystety Shopper, jak i Meet & Greet zostały dodatkowo dostosowane do warunków centrum handlowego typu outlet, gdzie obowiązkowym punktem jest przestrzeganie zasady minimalnego rabatu 30% od ceny regularnej – dodaje Julita Plewowska, Retail Manager Designer Outlet Warszawa.

Designer Outlet Warszawa oferuje niepowtarzalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, w tym liczną grupę marek segmentu premium. W ofercie centrum możemy znaleźć: Armani Outlet, Calvin Klein, Furla, Guess, Högl, Kazar, Liu Jo, Mango, Nike, Pandora, Pinko, Vistula. Wyjątkowość oferty polega na całorocznym oferowaniu produktów w cenach niższych od cen regularnych w przedziale rabatowym od -30 do -70 proc. Unikatowa architektura Designer Outlet Warszawa nawiązuje do warszawskiego Starego Miasta. To mocny wyróżnik na tle innych obiektów handlowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl