Spektakularne zmiany w aranżacji przestrzeni galerii Poznań Plaza

Poznań Plaza

Wnętrza centrum handlowego Poznań Plaza, należącego do grupy Klépierre, zostały udostępnione klientom w zupełnie nowej odsłonie. W efekcie inwestycji, galeria odświeżyła swoje wnętrza, a także umocniła pozycję jako modne miejsce spotkań, pracy, odpoczynku, rozrywki i centrum dogodnych zakupów. Zmiany zaplanowano z myślą o komforcie najemców i gości przy jednoczesnym położeniu nacisku na estetykę wnętrz, dbając o to, aby elementy wyposażenia i wykończenia współgrały z otoczeniem oraz były funkcjonalne. Umiejętne połączenie kolorów, a także różnych faktur wykorzystanych materiałów w znaczący sposób rozjaśniło wnętrza i nadało im nowoczesny charakter.

Wszystkie strefy wspólne zostały odnowione – w pasażach położono nową posadzkę oraz wymieniono obudowy kolumn, a także balustrady, obudowy słupów, pilastrów, gzymsów i łuków. W trakcie prac zużyto: 25 tys. kg kleju, 45 km przewodów, 7 tys. mkw. płytek.

We wnętrzach istotną rolę odgrywa światło, szczególnie naturalne, które podkreśla wyjątkowy charakter aranżacji. Właśnie dlatego ogromnym atutem Poznań Plaza są przeszklenia dachu, które rozjaśniają pasaże galerii. Dodatkowo w wyniku ostatnio przeprowadzonych prac, na pasażu pojawiły się całoszklane balustrady, do wykonania których wykorzystano 650 mkw. szkła.

Poznań Plaza

Nowatorsko i ekologicznie

Na specjalne zamówienie została zaprojektowana unikatowa instalacja świetlna. Nowoczesna konstrukcja składa się z 3 imponujących rozmiarów opraw w kształcie pierścieni, każda o średnicy 8 metrów. Oświetlenie posiada system sterowania pozwalający na zaprogramowanie indywidualnego ustawienia światła.

Z myślą o środowisku w całym centrum wymieniono oświetlenie na energooszczędne LED, przygotowując budynek pod certyfikację obiektu.

Strefa restauracyjna w nowej odsłonie

Na nowo zaaranżowano strefę restauracyjną, gdzie wymieniona została podłoga, oświetlenie, przepierzenia oraz pojawiły się meble od polskich projektantów. Na terenie food courtu zaaranżowano strefę dla dzieci – z siedziskami dla maluchów i krzesełkami dziecięcymi. Wprowadzono również segregację śmieci. Nowa strefa umożliwia skorzystanie z oferty gastronomicznej jeszcze większej liczbie klientów.

Poznań Plaza

Estetyczne i praktyczne zmiany

W miłej atmosferze klienci galerii mogą zrobić sobie przerwę od zakupów i odpocząć w jednej z nowych stref wypoczynkowych. Wyspy zostały wyposażone w stoliki, roślinność i komfortowe sofy. Klienci mają też możliwość indukcyjnego ładowania telefonu czy skorzystania z bezpłatnego Wi-Fi na terenie całej galerii jak dotychczas.

Prace renowacyjne objęły również wejścia z parkingu wielopoziomowego wraz z klatkami schodowymi prowadzącymi na pasaże. Każdy poziom parkingu ma swój kolor, który jest również obecny w oprawach oświetleniowych i identyfikacji wizualnej. Kolorowe motywy pełnią przede wszystkim praktyczną rolę – dzięki wyraźnemu oznakowaniu wejścia są widoczne z daleka.

Nowy design korytarzy prowadzących do toalet

Odnowione zostały również korytarze łączące toalety z pasażem handlowym, a przy wejściach do łazienek na parterze pojawiły się komfortowe meble. Nowy wystrój przestrzeni opiera się na połączeniu naturalnych elementów, takich jak drewno i roślinność. Zamontowano zielone elementy na ścianie, które są w całości wykonane z mchu, tym samym wprowadzając do nowoczesnego wnętrza element natury. Mech nie tylko działa jak naturalny filtr, ale również stabilizuje wilgotność powietrza.

Centrum handlowe Poznań Plaza harmonijnie łączy funkcje handlowe i rozrywkowe dla całej rodziny. Na blisko 30 tys. mkw. klienci znajdą około 140 salonów i sklepów z najnowszymi kolekcjami odzieży, biżuterii, galanterii skórzanej, obuwia oraz wiele punktów usługowych i gastronomicznych. W Poznań Plaza znajduje się 10 sali kinowych Cinema City i jedyne w Poznaniu trójwymiarowe kino IMAX.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl