Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Otwarto Centrum Janki po rozbudowie. Koszt inwestycji to 65,4 mln euro

Równo 20 lat temu Centrum Janki otworzyło po raz pierwszy drzwi dla swoich klientów. 21 sierpnia 2019 roku Centrum Janki otworzyło się po raz kolejny, po trwającym dwa lata procesie rozbudowy i modernizacji.

Zrealizowana inwestycja rozbudowy Centrum Janki, której wartość przekroczyła 65 milionów euro, była odpowiedzią na zmieniające się potrzeby współczesnych, wymagających klientów. Realizowana w dwóch etapach, pozwoliła na znaczne poszerzenie oferty handlowej i usługowej centrum oraz na stworzenie w Centrum Janki komfortowego miejsca spotkań. W wyniku rozbudowy w centrum pojawiło się ponad 70 nowych salonów znanych sieciowych marek, oferujących głównie modę damską i męską oraz akcesoria. Oznacza to, że klienci mają łącznie do dyspozycji aż 170 lokali. Nowa, powiększona część gastronomiczna – Restaurama – to 20 lokali, w tym restauracje serwujące dania kuchni z różnych stron świata. Powierzchnia handlowa obiektu wzrosła o 21 tys. mkw., do 94 tys. mkw. Przybyło również miejsc postojowych – na parkingach podziemnym i naziemnym zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 1,2 tys. dodatkowych miejsc.

Centrum Janki sukcesywnie rozbudowywane

Pierwszy etap rozbudowy zakończył się latem 2018 roku, kiedy udostępniono 9,6 tys. mkw. dodatkowej powierzchni. W tej chwili znajduje się tam ponad 40 nowych sklepów, w tym takie marki jak Calzedonia, Intimmisimi, Gafas, New Yorker, Pandora, Jubitom, Etam, Reserved, By Dziubeka, Dress Uncode, Tous, Księgarnia Świat Książki, dwa nowe lokale z kategorii „Dom i akcesoria” – Flying Tiger, Copenhagen i Minisp oraz lokale gastronomiczne: Pizza Hut, Etno Cafe, Starbucks. Ofertę sektora beauty poszerzyły Bodyshop, Drogeria Natura, Rossmann oraz salon Semilac. Do grona marek usługowych dołączyły Coral Travel, Travel Planet, Hop-Chop, Barber Shop oraz kwiaciarnia Oliflori.

Właśnie zakończony II etap rozbudowy, to kolejne 11 960 mkw. dodatkowej powierzchni i ok. 30 nowych salonów. Są wśród nich popularne marki modowe, takie jak Zara, Bershka, Stradivarius, Oysho, oferujący unikalne kolekcje polskich projektantów Concept Store, sklep sportowy Martes Sport, oferujący odzież i akcesoria czołowych sportowych marek w korzystnych cenach oraz marka obuwnicza Deichmann. Segment beauty uzupełnił salon Time for Wax.

Nowa identyfikacja wizualna Centrum Janki

Zmianie uległo nie tylko wnętrze i fasada Centrum Janki – zwieńczeniem metamorfozy Centrum jest także nowy logotyp oraz system identyfikacji wizualnej. Nowe logo Centrum Handlowego Janki, wykorzystujące prostą i elegancką czcionkę, podkreśla nowoczesny charakter obiektu oraz wysoką jakość oferty handlowej centrum. Nowy system identyfikacji wizualnej, który jest bardziej przejrzysty i funkcjonalny, posłużył również do planowania i aranżacji przestrzeni Centrum.

Najemcy Centrum Janki

Do dyspozycji klientów Centrum Janki jest 170 lokali. Trzon oferty stanowią Leroy Merlin, Media Markt oraz hipermarket Auchan. Uzupełniają ją sklepy średnio powierzchniowe, w tym takie marki jak: Zara, C&A, Go Sport, H&M, KappAhl, Kazar, New Yorker, Reserved, Rossmann czy Sephora. Na terenie obiektu działają: Cinema City, kompleks strefy food court z 16 restauracjami, restauracja Pizza Hut, a także kawiarnie i cukiernie.

Właścicielami Centrum Janki są: spółka celowa CH Janki sp. z o.o., zarządzana przez Cromwell Polish Retail Fund, Global City RE Poland sp. z o.o., Leroy – Merlin Inwestycje sp. z o.o. oraz Taima Investments sp. z o.o.