CH Auchan Kołbaskowo z odnowionym wnętrzem i znakiem jakości Oshopping

Ceetrus Polska zakończył remodeling kolejnego obiektu ze swojego portfolio. Centrum Handlowe Auchan Kołbaskowo oferuje klientom wygodne, nowocześnie urządzone wnętrze z komfortową strefą restauracyjną, przyjaznymi miejscami do odpoczynku oraz bezpłatnym placem zabaw dla dzieci. W lipcu obiekt zyskał również nową identyfikację wizualną ze znakiem jakości Oshopping.

Efekt zrealizowanych prac remontowych w Centrum Handlowym Auchan Kołbaskowo można dostrzec już przy wejściach do obiektu, które całkowicie zmieniły swój wygląd. Nowy wystrój wnętrz obiektu charakteryzują jasne kolory, proste, nowoczesne formy oraz naturalne materiały, takie jak drewno. Zainstalowano także nowe, energooszczędne oświetlenie. – Nasze nowe wnętrze zostało zaaranżowane według najnowszych trendów architektonicznych, dzięki czemu jest funkcjonalne i nowoczesne. Jestem przekonana, że nasi klienci docenią przyjazną atmosferę, jaka u nas panuje i będą chętnie korzystać z dostępnych udogodnień – mówi Kamila Węcłaś, property manager w Centrum Handlowym Auchan Kołbaskowo.

W wyniku przeprowadzonych prac odwiedzający Centrum Handlowe Auchan mogą korzystać z komfortowych przestrzeni wspólnych, takich jak m.in. strefa restauracyjna, bezpłatny plac zabaw dla dzieci, wyspy relaksu oraz strefa do pracy.

Portfolio Ceetrus Polska zostanie zaprezentowane podczas Shopping Center Forum 2019 CEE.

Znak jakości Oshopping

Duża waga przykładana do wygody klientów wynika z założeń znaku jakości Oshopping, który Ceetrus Polska wprowadza do wybranych centrów handlowych. Centrum Handlowe Auchan Kołbaskowo będzie siódmym obiektem ze znakiem jakości Oshopping w portfolio Ceetrus. – Znak jakości Oshopping potwierdza dostępność w obiekcie różnorodnej oferty handlowej, usług, nowoczesnych technologii, stałego programu animacji oraz przyjazną atmosferę. Klienci mogą być pewni, że w centrum handlowym znajdą wiele możliwości spędzenia wolnego czasu i zrobią udane zakupy – podkreśla Agnieszka Gutowska, dyrektor marketingu, lider ds. komunikacji i CSR w Ceetrus Polska.

W związku z wprowadzeniem znaku jakości Oshopping Centrum Handlowe Auchan Kołbaskowo zyskało także nową identyfikację wizualną oraz system oznaczeń poszczególnych stref i udogodnień. We wnętrzu znajdują się multimedialne urządzenia, na których klienci mogą sprawdzić lokalizację poszczególnych salonów i punktów usługowych oraz aktualności dotyczące oferty handlowej najemców, trwające promocje i akcje specjalne. Obiekt ma również nową stronę internetową, gdzie można znaleźć wszelkie praktyczne informacje na temat oferty najemców i organizowanych wydarzeń.

Nowe przestrzenie do odpoczynku

Dzięki modernizacji klienci Centrum Handlowego Auchan Kołbaskowo zyskali wiele miejsc, w których mogą odpocząć w trakcie zakupów. Jest wśród nich odnowiona strefa restauracyjna z wygodnymi meblami oraz stylowymi dekoracjami i oświetleniem. Od ogólnodostępnej przestrzeni strefę restauracyjną oddzielają ażurowe ścianki z zielenią. Dzięki temu goście mogą zjeść posiłek i porozmawiać w bardziej intymnej atmosferze.

Z kolei w pasażu znalazły się wyspy relaksu z kanapami i stolikami oraz zielenią, a także z nowoczesnym oświetleniem. W meblach są zamontowane ładowarki USB, dzięki którym można naładować telefon komórkowy lub inne urządzenie multimedialne.

Na najmłodszych, którzy odwiedzają centrum handlowe wraz z rodzicami, czeka odnowiony bezpłatny plac zabaw. Dzieci znajdą w nim nowe zabawki, które nie tylko dostarczają rozrywki, lecz także rozwijają kreatywność maluchów. W trakcie prac odnowiono również podłogi, sufity w pasażu, strefę restauracyjną oraz toalety.

Miejsce do pracy

Ci, którzy szukają miejsca, żeby spokojnie porozmawiać lub pracować, dobrze poczują się w nowej strefie co-workingowej. Ustawiono tam wygodne meble oraz ładowarki sieciowe i USB umożliwiające naładowanie własnego urządzenia multimedialnego.

Centrum Handlowe Auchan Kołbaskowo jest jednym z czterech obiektów zarządzanych przez Ceetrus Polska, który w tym roku zyskał odnowione wnętrze i wzbogacił dostępną dla klientów ofertę usług.

Centrum Handlowym Auchan Kołbaskowo

Centrum Handlowe Auchan Kołbaskowo to przyjazne miejsce zakupów dostosowane do potrzeb rodzin z dziećmi oraz osób niepełnosprawnych. Jego ofertę tworzy blisko 42 sklepy i punkty usługowe. Wśród popularnych polskich i międzynarodowych marek odzieżowych i obuwniczych znajdują się, m.in. Orsay, Carry, CCC, Douglas i salon wyposażenia domu. W obiekcie mieści się również hipermarket Auchan, Media Expert i Pepco natomiast na terenie centrum znajduje się Decathlon i stacja paliw Auchan.

Centrum Handlowe Auchan Kołbaskowo jest również dogodnym miejscem spotkań i rekreacji. Oferuje restauracje, kawiarnie i cukiernie, a także przestrzenie dostosowane do potrzeb rodzin z dziećmi, w tym plac zabaw i pokój rodzica i dziecka. Klienci centrum mogą korzystać również z bezpłatnego parkingu na 1550 miejsc, w tym dla osób niepełnosprawnych oraz ładowarka samochodów elektrycznych. Centrum Handlowe Auchan Kołbaskowo jest miejscem spotkań lokalnej społeczności i cyklicznie organizuje wydarzenia specjalne, w tym atrakcje dla rodzin z dziećmi, akcje charytatywne czy zdrowotne.

O Ceetrus Polska

Ceetrus Polska sp. z o.o. (d. Immochan Polska sp. z o.o.) działa jako deweloper, inwestor, komercjalizator i zarządca centrów, galerii oraz parków handlowych Auchan. Firma Ceetrus powstała w 1976 roku we Francji, a dziś jest obecna w 12 krajach na świecie. W Polsce prowadzi działalność od 1996 roku. Obecnie posiada 24 centra handlowe i zarządza powierzchną handlową wielkości blisko 700 tys. mkw. Ceetrus Polska jest również wyłącznym komercjalizatorem 16 obiektów handlowych z hipermarketem Auchan (d. Real) o powierzchni  38 183 mkw. Ceetrus Polska rozwija działalność w takich obszarach, jak handel, nieruchomości mieszkaniowe, biura, infrastruktura, turystyka i rekreacja.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl