NEPI Rockcastle: Platan przyciąga jak magnes

Inwestycja w rozbudowę, kolejni najemcy oraz szeroka oferta rozrywkowa sprawiły, że liczba odwiedzających zabrzańską galerię Platan wzrasta. Od momentu zakończenia przebudowy i modernizacji obiektu na jesieni 2018 roku centrum handlowe odwiedziło blisko 18 proc. więcej osób niż w analogicznym okresie 2017 roku. Właścicielem CH Platan w Zabrzu jest NEPI Rockcastle, wystawca jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019 CEE.

Na wzrost wskaźnika footfall i popularność galerii niewątpliwie wpływa fakt, że w wyniku przebudowy portfolio najemców obiektu wzbogaciło się o nowe marki. Wśród nowych brandów znalazły się m.in: Carry, Reserved, Martes Sport, Neonet, Świat Książki, Maxi ZOO, Giacomo Conti, Smyk, KiK oraz Planet Cinema. W ramach rozbudowy salon CCC oferuje klientom jeszcze większy asortyment na dwukrotnie większej powierzchni.

Relaks podczas zakupów

Obok starannie dobranej oferty handlowej Platan proponuje komfortowe miejsca do wypoczynku. Na poziomie +1 klienci korzystają z nowoczesnego sześciosalowego kina Planet Cinema oraz strefy wypoczynku z przestrzenią co-workingową. Wyposażona w szereg udogodnień przestrzeń gwarantuje komfortową i dyskretną pracę. Pamiętano również o matkach karmiących, dla których zaprojektowano specjalną przestrzeń wraz ze wszystkimi elementami niezbędnymi dla komfortowego karmienia najmłodszych klientów Platana. Ważnym elementem strefy są punkty ładowania praktycznie wszystkich dostępnych na rynku urządzeń mobilnych. Wyjątkowy klimat w tej strefie tworzy ekran multimedialny, o powierzchni ponad 30 mkw., na którym wyświetlane są najpiękniejsze zakątki świata. Dogodna lokalizacja galerii w centrum miasta oraz bliskość Drogowej Trasy Średnicowej (DTŚ) powodują, że od lat Platan jest popularnym miejscem spotkań mieszkańców miasta i okolic – nie tylko z rodziną i przyjaciółmi, ale także zawodowych i biznesowych.

Nowy Platan to także bogate zaplecze sportowe. Bywalcy galerii na 2,2 tys. mkw. powierzchni mogą korzystać z siłowni Just GYM. Obiekt udostępnia ponad 200 urządzeń oraz przestronną strefę do treningu funkcjonalnego. Klub jest w pełni zautomatyzowany i dostępny 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku. Fani aktywności fizycznej mają do dyspozycji także plenerową siłownię z atrakcjami dla najmłodszych.

Z kolei sala zabaw Bajkowy Labirynt na metrażu 490 mkw. oferuje aktywności dla dzieci w każdym wieku. Należy nadmienić, że bywalcy centrum mogą korzystać z rozbudowanej strefy food court na poziomie 1 oraz z propozycji sieci Pizza Dominium, zlokalizowanej tuż przy wejściu od strony placu Teatralnego. W sezonie wiosenno-letnim goście mają do dyspozycji klimatyczny, zewnętrzny ogródek z widokiem na kolorową fontannę. Udogodnienia te podnoszą atrakcyjność obiektu i podkreślają jego unikatową ofertę. Platan nie zwalnia tempa i wciąż przyciąga nowych najemców. Od początku 2019 roku do portfolio obiektu dołączyły sieci: TEDi, Sizeer czy 50 style. Swój salon otworzyła tu także debiutująca w Zabrzu marka jubilerska, W.Kruk. Nowe lokale zajmują powierzchnię ponad 1,22 tys. mkw.

Od stycznia obroty najemców wzrosły o ponad 45 proc. Silnym magnesem przyciągającym do Platana jest także nowy, wielopoziomowy parking, który wraz z zewnętrznymi miejscami postojowymi oferuje jedną z największych, bo liczącą 1400 miejsc, bezpłatną przestrzeń postojową w mieście. Usprawniło to komunikację i wpłynęło na wzrost komfortu u odwiedzających galerię.

Z korzyścią dla klientów i najemców

Platan dba również o budowanie relacji z klientami. Galeria, podobnie jak 7 innych obiektów z portfolio NEPI Rockcastle, udostępniła w czerwcu program lojalnościowy SEZAM. Przy pomocy intuicyjnej i prostej w obsłudze aplikacji użytkownik rejestruje paragony, które w dowolnym momencie może zamienić na atrakcyjne nagrody. Dodatkowym udogodnieniem jest zdobycie informacji o ofertach marek dostępnych w galerii. W ciągu 2 tygodni od uruchomienia z SEZAM-u zaczęło korzystać już ponad 2 tys. klientów!

– Siłą Platana jest jego bezpretensjonalność. Uważamy, że tego rodzaju projekty są wartościowymi przestrzeniami, w których klienci dobrze się czują i do których chcą wracać, a najemcy generują wysokie obroty. Odwiedzający są zadowoleni z rozbudowy obiektu, czego najlepszym dowodem jest frekwencja oraz dynamicznie rosnąca sprzedaż towarów i usług. Odpowiadając na trendy rynkowe i oczekiwania klientów, staramy się zapewnić im, obok jak najlepiej dobranej oferty marek, także przyjemność i komfortowe warunki do dokonywania zakupów, jak i wyjątkowe akcje promocyjne. Ze względu na lokalizację w sercu Zabrza i unikalną propozycję handlowo-rozrywkową galeria postrzegana jest przez mieszkańców jako naturalne miejsce spotkań oraz spędzania czasu wolnego – podsumowuje Ewelina Nowak-Olszowiec, Regional Marketing Manager, NEPI Rockcastle.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl