Intermarché rozwija usługę Drive

Intermarché rozwija usługę Drive – tym razem sieć wprowadziła ją do sklepu w Gryfinie. Do końca roku to rozwiązanie z zakresu e-commerce będzie dostępne w czterech kolejnych placówkach sieci.

W ramach usługi Drive produkty zamówione przez internet są pakowane i dostarczane przez obsługę sklepu bezpośrednio do samochodu klienta w specjalnej strefie znajdującej się przed supermarketem. Jeżeli klient wyrazi taką potrzebę, zakupy mogą być gotowe do odbioru nawet po upływie dwóch godzin od momentu złożenia zamówienia. Przygotowane artykuły można odebrać w ciągu 24 godzin.

Klienci sieci Intermarché korzystający z usługi Drive mają zdalny dostęp do coraz bogatszej oferty asortymentowej. Obecnie liczba produktów dostępnych online wynosi od 9 do 11 tys. artykułów w zależności od lokalizacji. Około 2 tys. z nich to produkty marek własnych. Sieć kontynuuje spójną politykę cenową, dzięki czemu ceny w sklepach tradycyjnych oraz online są takie same. Ponadto klienci zamawiający przez Internet nie ponoszą dodatkowych kosztów związanych z przygotowaniem i wydaniem zakupów.

– Obowiązujący zakaz handlu w wybrane niedziele czy zmiana stylu życia Polaków to tylko niektóre z aspektów, które przyczyniły się do tak dynamicznego wzrostu sprzedaży przez Internet. Zmieniające się nawyki zakupowe polskich konsumentów były dla nas bodźcem do dalszej pracy nad rozwojem usługi Drive w sieci Intermarché – mówi Maciej Ćwikliński, Prezes Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché.

Grupa Muszkieterów w Polsce

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2018 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,5 mld złotych. W Centrali Grupy w podpoznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie około 13,3 tys. osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. na Liście 500 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (46. pozycja w 2019 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl