Outlety doceniają lojalnego klienta

Z badania przeprowadzonego przez Comarch i Kantar TNS wynika, że klienci są lojalni wobec ulubionych marek. Galerie handlowe chętnie nagradzają taką postawę kupujących, oferując im możliwość uczestnictwa w dedykowanych programach lojalnościowych. Polski konsument docenia tego typu działania- już 75 proc. Polaków zdecydowało się na uczestnictwo w klubach lojalnościowych. Największym uznaniem cieszą się specjalne oferty i promocje oraz rozmaite, nietuzinkowe benefity.

Outlety doceniają lojalnego klienta

Szczególna forma nagradzania zaangażowania klientów funkcjonuje w centrach Designer Outlet –w Sosnowcu, w Piasecznie pod Warszawą i w Gdańsku. Odwiedzający outlety mogą dołączyć do programu VIP Club. Jego członkowie traktowani są wyjątkowo. Jako pierwsi dowiadują się o nowościach, wydarzeniach czy konkursach. Ponadto autorski pomysł działu marketingu wprowadzony przez Outlety i określany mianem VIP Sale, daje znacznie większe możliwości korzystania z dodatkowych rabatów oraz specjalnych, ekskluzywnych ofert przeznaczonych wyłącznie dla członków klubu.

Klienci Designer Outlet chętnie przystępują do programów lojalnościowych

– Pierwsza akcja VIP Sale, zorganizowana jesienią 2018 roku, cieszyła się dużą popularnością – zarówno wśród klientów, jak i najemców centrum. Każdy członek klubu VIP otrzymuje zaproszenie do odbioru karty VIP Sale, która upoważnia do skorzystania z dodatkowego rabatu w postaci 10 lub 20 proc. od ceny outlet na cały asortyment. Karta honorowana jest w sklepach partnerskich akcji. Jest to doskonała forma podziękowania za lojalność klientów wobec naszych outletów – mówi Agnieszka Kuś, Marketing Manager Designer Outlet Warszawa.

Klienci nie tylko chętnie przystępują do programów lojalnościowych, ale też czynnie z nich korzystają. 33 proc. osób dołączających do klubów to uczestnicy bardzo aktywni. I choć branie udziału w tego typu akcjach to domena płci żeńskiej, to panowie nie ustępują im znacznie w tej kwestii. Aż 77 proc. kobiet i 65 proc. mężczyzn deklaruje uczestnictwo w choć jednym programie lojalnościowym*

Centra outletowe Designer Outlet obecne są w Polsce w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą. Każde z nich oferuje unikalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, również grupę marek segmentu premium. Szeroka oferta daje niepowtarzalną okazję do nabycia najwyższej jakości produktów w cenach zawsze 30-70% niższych od cen regularnych. W ofercie centrów możemy znaleźć m.in. marki: Armani, Calvin Klein, Guess, Levi’s, New Balance, Nike, Pandora, Tommy Hilfiger i wiele więcej.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.