Flagowy salon 4F w Warszawie

4F w Arkadii

22 sierpnia 4F otworzyło swój największy i najnowocześniejszy salon w Warszawie. W industrialnej, pełnej rozwiązań technologicznych przestrzeni o powierzchni 700 mkw. prezentowane będą kolekcje sportowe i sportstylowe 4F, a także dziecięca kolekcja 4F Junior.

W nowym salonie 4F betonowa architektura miasta przenika się z zielenią natury. Inspiracją dla zespołu architektów była miejska dżungla, czyli dynamiczna tkanka w której trenujemy, odpoczywamy i pracujemy. W sklepie zastosowano szereg nowoczesnych rozwiązań multimedialnych i architektonicznych. W zależności od sezonu, nie tylko kolekcja, ale również wygląd salonu 4F będą się zmieniać. Nośniki multimedialne i ekrany ledowe, pozwolą na wprowadzenie pory roku i pogody z zewnątrz do wnętrza sklepu.

Największy i najnowocześniejszy salon 4F

Nowoczesny charakter marki 4F widoczny jest już na wejściu. Klienci zobaczą ekrany na ścianach i suficie w układzie kaskadowym oraz srebrne manekiny w dynamicznych pozycjach, które zapraszać będą do świata miejskiej dżungli. W strefie centralnej, inspirowanej futuryzmem, na złotych manekinach, prezentowane są kapsuły wizerunkowe. Obok, na stole z ekranem multimedialnym pokazywane są główne technologie zastosowane w produktach 4F. Po raz pierwszy w sklepie 4F znalazła się strefa ekspercka. Stale obecny w niej ekspert będzie doradzał w wyborze asortymentu oraz przybliżał klientom technologie wykorzystane w odzieży. W dalszej części sklepu, w dobrze oświetlonych przymierzalniach z dużymi lustrami, klienci będą mogli komfortowo przymierzyć odzież.

– Nowy salon 4F w Arkadii to największy i najnowocześniejszy sklep w całej sieci ponad 240 sklepów detalicznych. Zarówno na poziomie wystroju salonu jak i samego produktu widoczna jest dynamika rozwoju naszej marki, jej postępowość i nowoczesność. Klienci będą mogli w pełni eksplorować świat 4F – poznają nasze wartości, zobaczą pełny przekrój dostępnych kolekcji. Jestem dumny z  tego projektu i wiem, że zakupy w tak nowoczesnej i inspirującej przestrzeni, będą dla Klientów przyjemnością – mówi Igor Klaja, Prezes Zarządu OTCF S.A.

Poczuj klimat miejskiej dżungli

Miejska dżungla widoczna jest w kolorystyce – industrialnej czerni ścian i mebli, posadzce w kolorze betonu oraz zieleni roślin prezentowanych na ścianach przy wejściu. Architektura miasta widoczna jest w materiałach takich jak lakierowana stal, beton oraz szkło. Wyposażenie sklepu nawiązuje do sportowych maszyn z siłowni oraz architektury miejskiej, która dla wielu z nas staje się przestrzenią do codziennych treningów. Materiały kampanijne prezentowane są zarówno na nośnikach digitalowych jak i plakatach wizerunkowych tworząc spójną historię w każdej strefie. Odzież prezentowana będzie liniami sportowymi i lifestylowymi – rozwiązanie to pomoże dokonać klientom wyboru podczas zakupów. W sklepie dostępna jest kolekcja dla dorosłych oraz dla dzieci, do których adresowana jest marka 4F Junior. Nowy sklep 4F w Arkadii będzie miał powierzchnię 700 mkw, otwarcie pełnej powierzchni zaplanowane jest na listopad br.

Spółka OTCF to polska firma, która powstała z pasji do sportu. Specjalizuje się w tworzeniu, produkcji, sprzedaży odzieży sportowej oraz akcesoriów dla konsumentów i sportu zawodowego. W swoim portfolio firma posiada marki 4F oraz Outhorn, a także multibrandowe sklepy 4Faces. Ideą OTCF jest łączenie kompetencji, technologii świata sportu ze światem stylu i mody. To dzięki zaangażowaniu pracowników firmy powstają produkty, które noszą Olimpijczycy, zawodowi sportowcy, a także amatorzy oraz pasjonaci aktywności fizycznej. Strategią OTCF jest ciągły rozwój. Dlatego firma udoskonala ofertę, przygotowuje nowe projekty. Rozpoczęła także ekspansję na rynki zewnętrzne.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl