Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Ruszyła ekspansja marki Kazar Studio. W planach 10 salonów

Firma Kazar Group, właściciel marki Kazar, będącej jednym z najsilniejszych polskich brandów segmentu premium, wprowadza na rynek nową, lifestylową markę, skierowaną do szerokiej grupy odbiorców, w tym zwłaszcza pokolenia Millenialsów. Pierwsze salony Kazar Studio zostały otwarte w Posnanii, Galerii Rzeszów, Atrium Felicity w Lublinie oraz w Łodzi (Galeria Łódzka i Port Łódź), zaś debiut marki w Warszawie przewidziany jest jesienią tego roku. Do końca 2019 marka planuje otworzyć około 10 salonów sprzedaży na terenie całego kraju.

– W DNA naszej nowej marki wpisane są takie wartości jak poczucie humoru, dystans do siebie i otaczającego świata, odwaga, liberalizm, tolerancja. To brand nowoczesny, kreatywny, dynamiczny, o unikalnym charakterze, który nie narzuca światopoglądu, nie definiuje trendów, nie trzyma się schematów, pozostając otwartym na swoich konsumentów – bez względu na ich wiek, płeć, preferencje czy osobowość. – mówi Artur Kazienko, Prezes Zarządu Kazar Group.

Kazar Studio to marka demokratyczna i odważna, w której na pierwszy plan wychodzi nie logo, a wyrazisty i unikalny przekaz. Marka stawia na autentyczność, spontaniczność, dokonywanie własnych wyborów i przeżywanie emocji – po swojemu. Powyższe zaszyte jest w haśle marki: LOOK ALIVE. Kazar Studio proponuje kolekcje damskiego, jak i męskiego. W ofercie marki klientów zaskoczą też bardziej nietypowe produkty takie jak torba dla psa czy opalizujące płaszcze przeciwdeszczowe.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

Koncept salonów Kazar Studio

Koncept butików Kazar Studio, opracowany został przez Studio Projektowe Zofii Wyganowskiej. Dominuje w nim minimalistyczne, monochromatyczne i strukturalne zestawienie czerni i bieli, które daje wrażenie nowoczesnej, dobrze rozplanowanej i koncepcyjnie spójnej przestrzeni. Dzięki tematycznym podziałom, nawigacja po sklepie jest prosta, zaś zastosowane modułowe rozwiązania wystawiennicze dają możliwość idealnego wyeksponowania produktu.

Kazar Studio w Posnanii
Kazar Studio w Posnanii

Bardzo istotną rolę w Kazar Studio odgrywa muzyka. Będąc marką skierowaną przede wszystkim do pokolenia milleniallsów, stawia silny akcent na identyfikację muzyczną, czyniąc z niej kanał komunikacji przekazu dla swoich odbiorców. W przeciwieństwie do innych, marka nie odtwarza w swoich sklepach muzyki komercyjnej, ale stawia na odważne, świeże, międzynarodowe trendy stając się pośrednio platformą poznawczą między twórcą i odbiorcą. Wspiera zatem młodych, nieznanych artystów tworzących w przeróżnych językach – polskim, koreańskim, japońskim, francuskim czy ukraińskim, opierając się w ten sposób powszechnej amerykanizacji muzyki. Różnorodność dotyczy także stylów muzycznych czy instrumentów – Kazar Studio gra Nuromantic, Synthpop, Dreampop, Vaporwave, Hip Hop. DNA muzyczne marki jest niezwykle dopracowane i odzwierciedla jej przekaz – każdy jest inny, ma różny gust, odmienne preferencje, a różnorodność jest wartościowa.

– Inauguracja Kazar Studio to istotny krok w rozwoju firmy Kazar Group. Umacnia naszą pozycję lidera w branży, a z perspektywy biznesowej oznacza dywersyfikację przychodów, poszerzenie portfolio oraz grupy klientów, do której dotrzemy z ofertą i przekazem.  W DNA firmy Kazar Group wpisane są m.in. takie wartości jak doskonałość, uczciwość, kreatywność, rozwój i pasja. Nowa marka powstała z połączenia wszystkich tych elementów. Jest też naturalnym rezultatem wieloletniego doświadczenia w branży oraz znajomości rynku i potrzeb konsumentów. – dodaje Artur Kazienko.