Empik Bilety i Going. budują multikanałową platformę biletową

empik-future-store-krakow-2

W rok po włączeniu Going. do Grupy Empik zakończył się pierwszy etap budowy największej pod względem zasięgu multikanałowej platformy biletowej w Polsce. Projektu opiera się na innowacyjnych rozwiązaniach Going. oraz doświadczeniu i sile marki Empik, które wspólnie tworzą miks kompetencji w zakresie dystrybucji biletów, całościowej obsługi imprez i kreowania autorskich treści wokół wydarzeń.

Połączenie platform sprzedażowych Empik Bilety i Going. w jeden spójny ekosystem zaowocowało powstaniem oferty sprzedaży biletów w modelu 360 stopni, która obejmuje swoim zasięgiem 17 milionów odbiorców i ponad 5 tysięcy wydarzeń dziennie – od imprez muzycznych, sportowych i rozrywkowych, eventów kulinarnych aż po spotkania biznesowe i targi.

Multikanałowy charakter platformy zapewnia szeroka sieć dystrybucji, którą tworzą serwisy internetowe Empikbilety.pl i Goingapp.pl, aplikacja mobilna Going. oraz ponad 260 salonów Empik. Pozwala ona na dotarcie do różnych segmentów klientów, zarówno osób, które preferują tradycyjną formę zakupu biletu fizycznego, jak również użytkowników, którzy oczekują możliwości nabycia wejściówek przez internet – poprzez serwis www lub bezpośrednio w aplikacji mobilnej.

Nowa dodatkowa aplikacja mobilna Empik

Elementem wyróżniającym projekt realizowany przez Empik Bilety i Going. jest silnie rozbudowana część kontentowa, na którą składają się m.in. informacje o wydarzeniach, sylwetki artystów, wywiady czy materiały specjalne z imprez. W połączeniu z możliwością prostego i intuicyjnego wyszukiwania wydarzeń oraz wygodnego zakupu wejściówek, użytkownicy mają do dyspozycji pierwszą wielofunkcyjną platformę dedykowaną kulturze i rozrywce.

– Dzięki umiejętnemu połączeniu kompetencji Empik Bilety i Going. mamy potencjał, aby odgrywać wiodącą rolę na rynku dystrybucji biletów i całościowej obsługi imprez oraz wprowadzać na nim nową jakość z korzyścią dla klientów i naszych partnerów – mówi Tomasz Ostrowski, Dyrektor Empik Bilety.

– Od początku zakładaliśmy, że nasza platforma ma być czymś więcej niż tylko zwykłym narzędziem do zakupu biletów. Użytkownicy znajdą u nas wysokiej jakości treści poświęcone tematyce kulturalno-rozrywkowej, a także dodatkowe funkcjonalności, które pomagają stworzyć i zaplanować swój własny kalendarz wydarzeń – mówi Maciej Gastoł, CEO i twórca Going. I dodaje: Rozwiązania technologiczne i know-how Going. stanowią jeden z kluczowych komponentów, na których opiera się przewaga konkurencyjna platformy, którą współtworzymy z Empik Bilety.

Doświadczenie i pozycja rynkowa Grupy Empik wsparte technologią Going. umożliwiły również rozbudowanie oferty skierowanej do organizatorów wydarzeń. Kompleksowe usługi realizowane zgodnie ze strategią one-stop-shop obejmują: działania promocyjne w kanałach online i offline, sprzedaż i przedsprzedaż wejściówek, a także obsługę kas i system kontroli wejść.

Nad dalszym rozwojem platformy pracują połączone zespoły specjalistów Empik Bilety i Going. Ich celem jest optymalizacja istniejących rozwiązań, a także wdrożenie nowych zmierzających do lepszej personalizacji ofert oraz treści prezentowanych użytkownikom. Przykładem takich działań jest uruchomiona w lipcu tego roku nowa odsłona portalu Empikbilety.pl.

Do końca 2019 r. Empik Bilety i Going. planują sprzedać ponad milion biletów o łącznej wartości 74 milionów złotych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl