Po rozbudowie do Solaris Center wchodzą kolejne marki

Po zakończeniu rozbudowy, Solaris Center po raz kolejny rozszerza listę najemców. Wśród nowych marek znalazło się m.in. Hebe, Tous, Kazar Studio oraz Pepco. Ale to nie koniec zmian – remonty swoich salonów zakończyło także kilku stałych najemców – Via di Moda, Ochnik oraz Inglot. Właścicielem obiektu jest NEPI Rockcastle, wystawca jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019 CEE.

Oferta biżuteryjna galerii poszerzyła się o hiszpańską markę Tous, zajmującą się tworzeniem wysokiej jakośći biżuterii oraz dodatków z charakterystycznym motywem misia. W salonie znajdziemy także galanterię skórzaną, akcesoria, perfumy, zegarki, okulary, torebki, walizki, portfele, szale oraz długopisy. Salon Tous (47,71 mkw. ) znajduje się na poziomie 0, niedaleko salonu ZARA. Kolejny nowy najemca to marka z kategorii moda męska – Pako Lorente. Ta polska firma oferuje szeroki wybór stylizacji, od biznesowych zaczynając, a na casualowych kończąc. Salon Pako Lorente zajął powierzchnię 102,72 mkw.. Nie zabrało także nowości w usługach. Na poziomie +1 klienci galerii skorzystają z usług fotograficznych marki Cewe Fotojoker Powierzchnia tego salonu to 43,81 mkw. Dział zdrowie i uroda poszerzył się o sieć nowoczesnych drogerii Hebe. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających tę markę. Drogeria w Solaris Center posiada powierzchnię 307,29 mkw. i została zlokalizowana na poziomie -1, tuż obok salonu T-Mobile. Na tym samym poziomie znalazł się kolejny nowy najemca – Pepco, z salonem o powierzchni aż 676,1 mkw.. Pepco to międzynarodowa sieć sklepów oferujących odzież damską, męską i dziecięcą oraz artykuły przemysłowe codziennego użytku – wszystko dla domu.

W Solaris Center, grupa Kazar Group zdecydowała się zamienić poprzedni salon marki Kazar na nowy koncept – Kazar Studio. To nowa, lifestylowa marka, skierowana do szerokiej grupy odbiorców, w tym zwłaszcza do pokolenia Millenialsów, dla których ważny jest styl życia zgodny z osobowością, dynamika, a także różnorodność. W ofercie Kazar Studio klientów zaskoczą też bardziej nietypowe produkty takie jak torba dla psa czy opalizujące płaszcze przeciwdeszczowe. Wszystko zgodnie z hasłem marki „Look Alive”. Nowy salon ma powierzchnię 89,6 mkw..

Nowoczesne centrum handlowe, jakim jest Solaris Center, to przede wszystkim tak skomponowana oferta marek i usług, aby klienci podczas jednej wizyty mogli załatwić jak najwięcej różnych spraw. Opracowując tenant-mix dla Solaris Center, dbamy o to, aby nasza oferta jak najlepiej odpowiadała na potrzeby naszych klientów. Wierzymy, że nowe marki, które w okresie letnim zawitały do centrum, pozwolą naszym klientom jeszcze bardziej cieszyć się zakupami w Solaris Center – mówi Paulina Kurdziel – Świeczka, Retail Asset Manager, NEPI Rockcastle.

Ale to nie koniec zmian. Po remontach, swoje salony otworzyli stali najemcy Solaris Center. Na zakupy i oglądanie nowych, odświeżonych, a także powiększonych salonów zapraszają Via di Moda, Ochnik oraz Inglot.

Solaris City Center w portfolio obiektów NEPI Rockcastle

Solaris Center działa od marca 2009 roku. W efekcie zakończonej w czerwcu 2019 roku rozbudowy i modernizacji obiektu, na dodatkowych 9 tys. mkw. GLA znalazło się 40 punktów handlowo-usługowych, m.in. największy w mieście, całodobowy fitness, strefa food court oraz nowe marki modowe. W efekcie porozumienia zawartego w ramach partnerstwa publiczno – prywatnego z Miastem Opole, pod Placem Kopernika powstał dwukondygnacyjny parking podziemny, a także nowa przestrzeń eventowo-rekreacyjna. Właścicielem obiektu jest spółka NEPI Rockcastle. Za zarządzanie galerią Solaris Center odpowiada firma Sierra Balmain Property Management Sp. z o.o. Sp. k.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl