Powiększa się oferta gastronomiczna w Galerii Młociny

Powiększyła się również oferta gastronomiczna Hali Hutnik – specjalnej strefy gastronomicznej w warszawskiej Galerii Młociny. Wśród nowości oferowanych w Strefie Spotkań i Dań pojawił się popularny Bobby Burger, a także Love It – lodziarnia z włoskimi smakami. Na miłośników kulinarnych podróży czeka również Sobremesa, którą warszawiacy do tej pory znali z Hali Koszyki.

Firma EPP – współinwestor Galerii Młociny – jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019 

Lokal oferujący wina oraz słynne tapas – niewielkie przekąski znane z hiszpańskich barów, będzie świetnym wyborem na celebrowanie wieczorów w gronie najbliższych. W Galerii Młociny z Włoch, czy Hiszpanii możemy przenieść się prosto do Meksyku. Papa Diego, lokal serwujący wyraziste, meksykańskie smaki w trzech odsłonach, jest kolejną nowością gastronomiczną Strefy Spotkań i Dań. Z kolei miłośników alkoholi rzemieślniczych ucieszy debiut Nalewaka, sklepu oferującego piwa i wina dostarczane bezpośrednio od producentów. Na spacerujących Aleją Mody na poziomie 1 czeka lokal znanej sieci Sushi Zushi, który kusi azjatyckimi smakami.

W najbliższym czasie w Galerii Młociny spodziewać możemy się również kolejnych nowości. Pojawią się m.in. takie marki gastronomiczne, jak: Columbus Coffee, Pesto Cafe.

Strefa gastronomiczno-rozrywkowa zajmuje 6 tys. mkw.

Galeria Młociny znajduje na warszawskich Bielanach, przy ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15., tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Galeria Młociny ma blisko 85 tys. mkw. powierzchni z której ponad 6 tys. mkw. przeznaczonych jest na przestrzeń restauracyjną i rozrywkową. Jej kluczowy element – strefa gastronomiczna – została podzielona na klimatyczne strefy funkcjonalne, przystosowane do różnych gustów. Znajdują się tam m.in.  kafejki, food trucki oraz restauracje oferujące posiłki na świeżym powietrzu. Oprócz strefy rodzinnej, w której dzieci mogą się bawić także na zewnątrz, obok przestrzeni gastronomicznej przygotowano miejsca coworkingowe. W galerii znajduje się ponadto pierwszy w dzielnicy, nowoczesny 10-ekranowy multipleks z komfortowymi, w pełni rozkładanymi fotelami.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza zarządza nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiadała całościowo za proces deweloperski i najem.

EPP jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl