Drugi N-Park we Wrocławiu gotowy do otwarcia

W czwartek, 29 sierpnia, zostanie otwarty drugi N-Park we Wrocławiu, przy ul. Maślickiej 216, którego inwestorem i właścicielem jest Napollo. Obiekt posiada pozwolenie na użytkowanie. Wśród najemców znalazły się takie marki jak Stokrotka, Rossmann, Action, KiK, Media Expert, KFC, Domino’s Pizza, Fitness Academy. Działać tu będzie również biuro podróży Dedal Travel i punkt usług finansowych Kiosk Finansowy.

Napollo jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019

N-Park na Maślicach to drugi projekt pod tą marką we Wrocławiu i trzecia inwestycja firmy Napollo w mieście. Pierwszy wrocławski N-Park działa z powodzeniem od końca 2017 roku przy ul. J. Gagarina 27. Napollo jest również właścicielem obiektu Galaktyka przy ul. Ślężnej 130 – 134. N-Park przy ul. Maślickiej to również drugi park handlowy pod tą marką uruchomiony w tym roku. W kwietniu rozpoczął działalność N-Park przy ul. Trakt Brzeski w Warszawie, który jest jednocześnie drugim obiektem w aglomeracji warszawskiej. Pierwszy – otwarty został pod koniec 2018 roku na granicy Piaseczna i Starej Iwicznej i jest największym parkiem handlowym należącym do Napollo, o powierzchni najmu ponad 8 tys. mkw.

5,3 tys. mkw. nowej powierzchni handlowej we Wrocławiu

Centrum przy ul. Maślickiej posiada przestronny parking naziemny, a tuż przy wjeździe na jego teren otwarta zostanie stacja benzynowa Orlen. Powierzchnia najmu N-Parku to ponad 5,3 tys. mkw. Działać tu będzie 11 lokali handlowo – usługowych. Poziom komercjalizacji obiektu przekroczył 98%. N-Park dysponuje jeszcze gotową do wynajęcia powierzchnią usługowo – biurową w niezależnym budynku.

N-Park realizujący ideę wygodnych zakupów blisko miejsca zamieszkania został zaprojektowany z myślą o komforcie klientów i oszczędności ich czasu. Witryny i oznakowania wszystkich sklepów są doskonale widoczne z przestrzeni parkingu, do którego przylega pasaż pieszy biegnący wzdłuż całego budynku. Z pasażu zorganizowane są wejścia do poszczególnych salonów i lokali handlowych. Przejścia między parkingiem a pasażem są nisko- bądź bezprogowe, a miejsca postojowe odpowiednio szerokie, zaprojektowane w bezpośrednim sąsiedztwie placówek, co dodatkowo ułatwia klientom sprawne przemieszczanie się z zakupami. Na terenie N-Parku zorganizowane zostaną również miejsca do siedzenia oraz postoje dla rowerów.

– N-Park to wygodne zakupy, usługi i gastronomia blisko domu klienta. Centrum powstało w otoczeniu zabudowy mieszkaniowej, z ponad 33 tys. osób znajdujących w bezpośredniej strefie oddziaływania obiektu, tj. do 10 minut drogi – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Napollo.  – Naszym celem było stworzenie w N-Parku optymalnego mix’u oferty zakupów codziennych oraz incydentalnych w kluczowych kategoriach produktowych od artykułów spożywczych, zdrowie i uroda, poprzez modę rodzinną, akcesoria, elektronikę, po usługi i gastronomię. Zależy nam jednak aby centrum działające tuż przy miejscu zamieszkania klienta, w otoczeniu dobrze rozwiniętej komplementarnej oferty handlowej, pełniło obok roli stricte zakupowej i usługowo – rekreacyjnej, reprezentowanej między innymi przez klub fitness i gastronomię, również rolę społeczną, dobrego sąsiedztwa, sprzyjającego spotkaniom, chociażby poprzez organizację działań o charakterze edukacyjnym, prozdrowotnym, warsztatowym czy włączanie się w lokalne inicjatywy osiedli integrujące społeczność jak pikniki czy przedstawienia. W ten sposób nasze obiekty wpisują się w trend tworzenia dobrze zorganizowanych obszarów nowoczesnego handlu a jednoczenie bliskich, wspólnotowych, z którymi mogą identyfikować się mieszkańcy – dodaje Dorota Beltrani.

W przygotowaniu nowe N-Parki

W kolejnych dwóch latach Napollo planuje otwarcia następnych parków handlowych pod marką N-Park, m.in. w Gdańsku, na granicy Wrocławia i Łanów oraz w Gorzowie Wielkopolskim.

Napollo jest inwestorem i deweloperem projektów handlowych i mieszkaniowych. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju. Jest właścicielem Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie. Firma rozwija koncept obiektów handlowych w sektorze convenience, czyli wygodnych zakupów blisko domu, w centrach miast do 100 tys. mieszkańców i dużych osiedli mieszkaniowych aglomeracji. Format obecnie realizowanych parków handlowych pod marką N-Park zastąpił wcześniej wprowadzone przez firmę na rynek Centra Zakupów. Napollo realizuje również inwestycje mieszkaniowe.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.