HubStyle otworzył trzy sklepy Sugarfree & Cardio Bunny

HubStyle, właściciel popularnych marek odzieżowych Sugarfree i Cardio Bunny, właśnie otworzył trzy kolejne sklepy stacjonarne. Butiki zostały otwarte w miniony weekend w Bydgoszczy, Częstochowie oraz Szczecinie. Do końca roku spółka planuje otworzyć co najmniej 10 nowych sklepów.

HubStyle rozwija sieć franczyzową i partnerską współpracującą z kanałem e-commerce. Obecnie spółka posiada już siedem sklepów Sugarfree & Cardio Bunny – w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Ostrzeszowie, Bydgoszczy, Częstochowie i Szczecinie. W sierpniu spółka, wspólnie z partnerami, otworzy jeszcze sklepy w Katowicach i Krakowie.

– Rozwój stacjonarnych sklepów to krok milowy w naszej działalności i konsekwencja nastawienia się na sprzedaż omnichannel i bliski kontakt z naszymi klientkami. Widzimy zapotrzebowanie naszych klientek na placówki stacjonarne, w których można obejrzeć i przymierzyć nasze produkty, jak również odebrać zamówienia ze sklepu internetowego – mówi Michał Brzemiński, dyrektor sprzedaży HubStyle.

HubStyle otworzy co najmniej 10 nowych sklepów do końca roku

Strategia rozwoju w obszarze sklepów stacjonarnych opiera się na sklepach franczyzowych oraz placówkach partnerskich. HubStyle proponuje partnerom atrakcyjne warunki współpracy, partnerskie warunki oraz szeroką gamę korzyści.

– Stawiamy na partnerskie warunki i wspólny rozwój zarówno naszych partnerów franczyzowych, jak i naszych marek. Chcemy współpracować z zaangażowanymi osobami, które identyfikują się z naszymi markami i są zmotywowane do rozwoju sprzedaży oraz budowania relacji z klientkami. Jednocześnie na każdym etapie procesu przygotowania i prowadzenia sklepu zapewniamy naszym partnerom pełne wsparcie – dodaje Michał Brzemiński.

Dokładne lokalizacje nowych sklepów Sugarfree i Cardio Bunny: Bydgoszcz, Centrum Handlowe Focus, ul. Jagiellońska 39-47, Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 17, Szczecin, al. Wojska Polskiego 29.

Marka stawia na galerie handlowe, jednak nie zamyka się na inne możliwości. Preferowana powierzchnia lokalu to 110-150 mkw. Sieć jest rozwijana w oparciu o system franczyzowy.

– Poszukujemy ludzi, którzy chcą z nami tworzyć butik Sugarfree na zasadzie partnerstwa, którzy wierzą w projekt i rozumieją DNA marki i zależy im na tym, aby rozwijać się razem z nami. Dlatego też franczyzobiorca dostaje od nas dodatkowo prawo pierwszeństwa otwarcia kolejnych butików pod naszą marką w danym mieście. Ponadto, dla nas bardzo ważna jest wysoka jakość butików – zarówno pod względem estetyki, jak i poziomu obsługi klienta. Do współpracy wybieramy osoby, które znają i kochają markę, a jednocześnie mają doświadczenie w sprzedaży, rozumieją potrzeby konsumentek. W ręce franczyzobiorców oddajemy know-how naszej firmy, możliwość reprezentowania i sprzedaży marek z ugruntowaną pozycją na rynku, dostęp do systemu IT, bieżące wsparcie zespołu marketingowego oczekując w zamian rzetelnej pracy i wspólnego budowania marki – podkreśla Michał Brzemiński.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl