Kodano Optyk otwiera pierwszy salon w Bydgoszczy

Rośnie sieć salonów optycznych Kodano Optyk. Polski operator znacznie przyspieszył z ekspansją sieci. W ostatnim czasie otwarto nowy lokal w centrum handlowym Tulipan w Łodzi, a teraz przyszedł czas na debiut w Bydgoszczy.

– Otwarcie pierwszego salonu w Bydgoszczy odbyło się 23 sierpnia. Lokal znajduje się na parterze Centrum Handlowego Focus, nieopodal kas sklepowych marketu Carrefour. Lokal ma 80 mkw. powierzchni. We wrześniu klientów czekać będzie wielka promocja związana z otwarciem naszego pierwszego salonu w Bydgoszczy. Szczegóły będzie można znaleźć w naszych mediach społecznościowych – mówi dla Retailnet Karol Kożusznik, Kierownik ds. Rozwoju w Soczewkomaty.pl i Kodano Optyk w spółce Szkla.com S.A.

Aktualnie w sieci Kodano Optyk działa 12 salonów. Marka dynamicznie się rozwija i poszukuje lokalizacji w dużych miastach na terenie całego kraju.

– W tym roku planujemy otwarcie jeszcze paru lokali m.in. w Kaliszu, drugiego w Bydgoszczy czy Krakowie. Intensywnie poszukujemy kolejnych lokalizacji. Jesteśmy dobrym i pewnym najemcą rozwijającym sieć salonów optycznych w centrach handlowych o mocnej pozycji. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje ze strony wynajmujących – podkreśla Karol Kożusznik

12 salonów Kodano Optyk

Aktualnie sklepy Kodano Optyk znajdują się na terenie Krakowa, Poznania, Gdańska, Torunia, Łodzi, Opola, Sosnowca i Wrocławia. Przypomnijmy, w ofercie salonów znajdują się markowe okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne na czele z Ray-Ban, Vogue, Versace i Dolce&Gabbana, a także zyskujących na popularności marek Santino i Loretto. Marka posiada także wieloraki wybór soczewek kontaktowych popularnych producentów – Johnson&Johnson, Cooper Vision, Alcon i Bausch&Lomb. Marka Kodano Optyk należy do grupy Szkla.com S.A., która jest operatorem największego w Polsce internetowego sklepu z soczewkami kontaktowymi i płynami do ich pielęgnacji. Szkla.com obsługuje miesięcznie kilkadziesiąt tysięcy klientów i poza sklepem w Polsce posiada również oddziały w Czechach, na Słowacji, Węgrzech, Rumunii i na Litwie, a swoim zasięgiem obejmuje całą Europę.

Grupa rozwija również sieć Soczewkomatów, czyli maszyn vendingowych, które umożliwiają zakup soczewek kontaktowych i płynów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl