Event World multiplikuje liczbę eventów

– Obserwujemy rynek i zmieniamy się razem z nim. Ewolucja firmy na przestrzeni 10 lat od jej powstania jest ogromna. Z agencji eventowej obsługującej głównie rynek lokalny udało nam się zbudować ogólnopolskiego gracza wymienianego wśród liderów branży. Impulsem do budowy aktualnego wizerunku firmy było obranie głównych kierunków, w jakich marka Event World będzie rozwijana. Eventy dziecięce oraz prosprzedażowe to w naszej ocenie najważniejsze elementy marketingu większości centrów handlowych – mówi Grzegorz Motak CEO Event World (wystawca Shopping Center Forum 2019 CEE). To właśnie na nich firma postanowiła skupić energię zespołu.

W ciągu 3 lat Event World potroił liczbę eventów organizowanych w centrach handlowych. Stało się to głównie, dzięki konsekwentnemu budowaniu portfela posiadanych licencji. Aktualnie firma posiada ich 8 i finalizuje rozmowy o kolejnych 5, co pozwoli osiągnąć jej pozycję lidera tego segmentu.

Dzięki zbudowaniu tak mocnej oferty licencyjnej wzmocnionej dodatkowo innymi produktami skierowanymi głównie do dzieci tj. strefy gier, eventy edukacyjne czy Fabryka Gadżetów, Event World może skupić się na rozwoju na kolejnych płaszczyznach.

Grzegorz Motak, CEO Event World
Grzegorz Motak, CEO Event World

Event World na SCF 2019 CEE

Naturalnym zatem krokiem jest skierowanie energii w stronę wsparcia sprzedaży. Od 2018 firma poczyniła szereg inwestycji w rozwiązania pozwalające zbudować przewagę w tym segmencie. Owocem tych inwestycji jest m.in. wprowadzenie aplikacji na totemy multimedialne, czy też przygotowanie oferty prosprzedażowej związanej z wydarzeniami piłkarskimi, co w kontekście zbliżającego się mundialu w 2020 roku jest bardzo ważnym elementem planu na przyszły rok. Z tymi oraz wieloma innymi produktami firmy oczywiście będzie można zapoznać się na stoisku firmy podczas SCF 2019 CEE.

Równolegle z realizacją polityki firmy Event World stara się szybko reagować na oczekiwania rynku, dlatego też w ofercie firmy pojawiły się imprezy e-sportowe oraz spotkania z celebrytami. Tu najważniejszymi realizacjami są wyścig F1 z wyjazdem VIP na Gp F1 jako nagrodą główną oraz spotkania ze znanymi wszystkim Fit Lovers oraz Cookie Mint.

– 10 lat współpracy z największymi zarządcami i centrami handlowymi w Polsce oraz jakość naszych usług otworzyła nam drzwi do kolejnych przestrzeni, w których możemy się realizować. Dlatego dziś Event World to nie tylko licencje i eventy, ale cała gama produktów marketingowych i reklamowych uszytych pod naszych klientów. Rynek retail działa na zrozumiałych dla nas zasadach, bo od 10 lat rośniemy razem nim. Mamy świadomość, że rozwój rynku będzie przyspieszał dlatego gotowi jesteśmy na dalszą ewolucję naszej marki co zapewne będzie widoczne w najbliższych miesiącach w naszej ofercie – podsumowuje Grzegorz Motak.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl