Kolejne marki premium dołączają do Designer Outlet Warszawa

Dzięki powiększającej się ofercie marek premium w Designer Outlet Warszawa, moda premium staje się dostępna dla szerszego grona klientów. Centrum odpowiada na potrzeby rynku i otwiera kolejne salony „z wyższej półki”, w których można zrobić zakupy taniej niż w centrach regularnych.

Designer Outlet Warszawa to obiekt należący do PRÔM Peakside ROS Outlet Management i zostanie zaprezentowany podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019 

– Bardzo cieszy nas fakt, że znane międzynarodowe marki premium – takie jak Armani, Furla, Pinko, Trussardi, Liu Jo oraz wiele innych – wybierają Designer Outlet Warszawa na lokalizację swoich salonów. Warto podkreślić, że większość z nich to jedyne sklepy outletowe w Polsce – mówi Katarzyna Ciemińska, Dyrektor Centrum Designer Outlet Warszawa – Klient, wybierając markę premium, płaci za jakość. Kupuje jednocześnie pewność lepszego materiału oraz wykonanie produktu z wyjątkową dbałością o szczegóły. Wie, że dzięki zakupom w salonach marek premium otrzyma produkt zgodny z najnowszymi trendami w modzie. Jednak dzisiejszy klient podchodzi do zakupów rozsądnie i wyszukuje okazje, aby nie przepłacać. Znajomość rynku i świadomość cen pozwalają mu lepiej odnaleźć się wśród wielu ofert dostępnych w sklepach i – co najważniejsze – odnaleźć te właściwe – dodaje.

Dzisiejszy konsument planuje i robi zakupy zgodnie z ideą smart shoppingu – szuka produktów najlepszych marek, taniej. Ważne jest dla niego, aby ubrania, obuwie i akcesoria były wysokiej jakości, ale niekoniecznie zamierza wydać na nie bajońskie sumy. Tym bardziej, jeśli w grę wchodzi kwestia marek premium.  Dzięki niższym cenom zakupy w outlecie stanowią dla licznego grona klientów długo oczekiwane rozwiązanie.

Badanie KPMG: kupujemy więcej, ale mądrzej

Według najnowszego raportu KPMG „Rynek mody w Polsce” zdaniem znaczącej części ankietowanych przedsiębiorców Polacy kupują więcej odzieży i obuwia niż rok temu. Ilościowo – owszem, ale nie znaczy to, że przeznaczają na zakupy wyższe kwoty pieniędzy. Z przeprowadzonych badań wynika, że miesięcznie Polacy poświęcają na ten cel niecałe 10 proc. swoich zarobków netto. Ponadto osoby, które są zainteresowane modą, częściej zwracają uwagę na asortyment sklepu oraz jego prestiż. Z kolei dla wszystkich ankietowanych najważniejszymi czynnikami zachęcającymi do zakupów odzieży, akcesoriów, obuwia itd. są szeroki asortyment, najkorzystniejsze ceny oraz promocje. Dlatego wielu Polaków korzysta z ofert przygotowywanych przez centra outletowe, które wyróżniają się spośród innych galerii właśnie tymi elementami.

Designer Outlet Warszawa oferuje mix polskich i zagranicznych marek modowych, w tym liczną grupę marek segmentu premium. W ofercie centrum możemy znaleźć: Apart, Armani Outlet, Calvin Klein, Furla, Guess, Hogl, Kazar, Liu Jo, Mango, Nike, Pandora, Pinko, Vistula. Wyjątkowość oferty polega na całorocznym oferowaniu produktów w cenach niższych od cen regularnych w przedziale rabatowym od -30 do -70 proc. Unikatowa architektura Designer Outlet Warszawa nawiązuje do warszawskiego Starego Miasta. To mocny wyróżnik na tle innych obiektów handlowych, gwarantujący niezapomnianą atmosferę podczas zakupów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl