Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Kołacz na Okrągło wyróżnia się na rynku street food

Węgierski kołacz to produkt niszowy, który wyróżnia się na rynku street food i wraz z jego rozwojem zyskuje na popularności. Spółka Sweet Gallery wykorzystując swoją mocną pozycję na rynku street food promuje ten produkt nie tylko w Polsce, ale także w Europie. To między innymi dlatego marka Kołacz na Okrągło dynamicznie rozwija się za granicą i rokrocznie zwiększa liczbę swoich punktów sprzedaży. W tej chwili prężnie działające punkty Cake and Roll (Kołacz na Okrągło) można spotkać m.in. w Niemczech, Irlandii, na Słowacji oraz w Wielkiej Brytanii. Sprzedaż w formie take-away to odpowiedź na coraz szybszy tryb życia i oczekiwania konsumentów, dlatego punkty Kołacz na Okrągło cieszą się tak dużym powodzeniem.

Sweet Gallery – właściciel trzech konceptów takich jak Kołacz na Okrągło, Lodolandia i Bafra Kebab – jest partnerem gastronomicznym jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019 CEE. Podczas targów w specjalnie wydzielonej strefie gastronomicznej, firma przez dwa dni będzie serwowała bezpłatne przekąski i lunche dla uczestników Forum.

Zysk na okrągło

Bazując na oryginalnym pomyśle Spółka Sweet Gallery oferuje swoim franczyzobiorcom unikalny koncept lodo-kołacz. Co to jest lodo-kołacz? Lodo-kołacz to przyczepa gastronomiczna przystosowana jednocześnie do sprzedaży węgierskich kołaczy (w sezonie jesienno-zimowym) oraz lodów, gofrów i innych słodkości (w okresie wiosenno-letnim). Lodo-kołacz eliminuje problem sezonowości łącząc dwa brandy (Kołacz na Okrągło i Lodolandia) w ramach jednego punktu sprzedaży. To prawdziwy majstersztyk, ponieważ wraz z przepływem klientów zapewnia sprzedaż przez cały rok. Dzięki temu w ramach konceptu lodo-kołacz, franczyzobiorcy zachowują ciągłość najmu atrakcyjnych lokalizacji i zarabiają przez 12 miesięcy w roku.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

Kołacz na Okrągło

Gotowe lokalizacje w Polsce i za granicą

Sweet Gallery wie, że jednym z najważniejszych czynników decydujących o powodzeniu biznesu jest lokalizacja. Odpowiednio dobrana, gwarantuje nie tylko przepływ klientów 7 dni w tygodniu od rana do wieczora. Większość punktów sprzedaży Kołacz na Okrągło i Lodolandia znajduje się przed największymi obiektami handlowymi w Polsce. Punkty sprzedaży Kołacz na Okrągło w sezonie jesienno-zimowym można spotkać między innymi przy obiektach takich jak Posnania, Aura Centrum Olsztyna, Galeria Ostrovia, IKEA Targówek, Centrum Korona we Wrocławiu.  Punkty Kołacz na Okrągło zagościły również w miejscowościach turystycznych takich jak: Krynica Zdrój, Zakopane, Szczawnica.

Sweet Gallery jako jedyna firma franczyzowa posiada w swoich strukturach Dział Komercjalizacji, który pozyskuje lokalizacje dla swoich Franczyzobiorców. Ponadto zapewnia pomoc w finansowaniu, szkolenia oraz całe know-how prowadzenia biznesu. Po otwarciu punktu sprzedaży nie pozostawia swoich partnerów biznesowych bez opieki. Zapewnia kompleksowe wsparcie, centralny system dostaw oraz serwis na każdym etapie działalności.