Tatuum wzmacnia ofertę modową Gemini Park Bielsko-Biała

Gemini Park Bielsko-Biała nie zwalnia tempa i podpisuje już 7 umowę najmu w ciągu ostatnich tygodni. W centrum szykuje się prawdziwy wysyp otwarć.

Gemini Park Bielsko-Biała poszerza swoją ofertę modową, wprowadzając do tenant mix’u kolejną niezwykle popularną w Polsce markę odzieżową. Nowym najemcą, który właśnie podpisał umowę z galerią, jest polska sieć Tatuum. Zajmie ona w bielskim centrum handlowym lokal mający 182 mkw.

Umowa z Tatuum jest już 7., jaką w ciągu ostatnich tygodni podpisała galeria. Wśród nich znaleźć można m.in. duńską markę odzieżową Only, która podobnie jak Tatuum dopełniła ofertę „fashion”. Sklep sieci otwarty został już w czerwcu. Był to debiut marki na Podbeskidziu.

Tatuum dołącza do Gemini Park Bielsko-Biała

W ofercie Tatuum klienci znajdą odzież damską i męską, a także akcesoria. Salon ten będzie już 50. w szeroko pojętym segmencie fashion bielskiej galerii. W sumie oferta modowa Gemini Park zajmuje już 35 proc. GLA. Ten udział w najbliższych miesiącach ma się zwiększyć – zapowiadają przedstawiciele centrum handlowego.

– Rozwój oferty modowej o kolejne atrakcyjne polskie i zagraniczne marki jest jednym z priorytetów realizowanej przez nas strategii leasingowej. W ten sposób nie tylko stale umacniamy tenant-mix centrum, ale także podkreślamy pozycjonowanie galerii na lokalnym rynku jako obiektu rodzinnego z mocną ofertą fashion – mówi Daniel Słuchocki, Head of Lease  w Gemini Holding.

– Umowa z Tatuum jest jednym z efektów realizowanej przez nas długoterminowej strategii leasingowej, dzięki której systematycznie zasilamy ofertę Gemini Park kolejnymi, popularnymi w Polsce brandami. Tym samym nasi klienci zyskują jeszcze większy wybór, a także znane marki w swoim sąsiedztwie – dodaje.

Nowości na Podbeskidziu

Na brak nowości Gemini Park nie ma co narzekać. Ostatnie tygodnie przyniosły umowy aż z 7 nowymi najemcami! W tym gronie, obok już wymienionego Only oraz Tatuum, można znaleźć kawiarnię Costa Coffee, salon Skoda Korczyk, a już wkrótce także sklep brytyjskiej sieci Dealz oraz sklep z winami Fine Wine. Zyska także oferta gastronomiczna. Tę zasili restauracja z kuchnią orientalną Silver Dragon. W sumie Gemini Park podpisał ostatnio umowy  na ponad 1.500 mkw.

– Pomimo tego że jesteśmy na rynku równo 10 lat, powierzchnia Gemini Park wciąż cieszy się dużym zainteresowaniem wśród polskich i zagranicznych marek. Widać to szczególnie w ostatnich umowach. Aż 4 z nich – Dealz, Fine Wine, Silver Dragon oraz Only to lokalne debiuty – mówi Słuchocki.

Co sprawia, że galerią interesują się dziś tak znane marki, zwłaszcza z segmentu „fashion”? Zdaniem Krzysztofa Brączka, dyrektora Gemini Park Bielsko-Biała, jest to odpowiednio wykorzystywany potencjał centrum handlowego.

– Od rozbudowy w 2014 roku galeria notuje nieprzerwanie wzrost liczby klientów. W 2018 roku w porównaniu do 2013 ich liczba wzrosła tu o 100%. Miniony rok był także rekordowy dla galerii zarówno pod względem footfall, jak i obrotów. Te ostatnie wzrosły o 11 proc., a w segmencie „fashion” o 17 proc. Pierwsza połowa 2019 roku przynosi podobne trendy wzrostowe – wylicza dyrektor galerii.

Mocna pozycja rynkowa Gemini Park

Dużym atutem jest także pozycja galerii na lokalnym rynku. – Jesteśmy dziś jednym z najpopularniejszych centrów handlowych w tej części Polski. Rocznie odwiedza nas ponad 5,3 mln klientów i to nie tylko z Bielska-Białej, ale z całego Podbeskidzia, a nawet z Czech i ze Słowacji. W efekcie jesteśmy w stanie zapewnić naszym najemcom rynek obejmujący swoim zasięgiem aż 680 tys. potencjalnych klientów – mówi Brączek.

Nie bez znaczenia dla marek są też zmiany zachodzące w galerii. Dzięki rozbudowie przed 5 laty galeria wzmocniła swoją ofertę rozrywkową oraz gastronomiczną, położyła także mocny akcent na modę, zapraszając do współpracy znane sieci. Obrana strategia komercjalizacji, a także skuteczne działania marketingowe, pozwoliły jej stworzyć wizerunek obiektu rodzinnego, w którym można zrobić udane zakupy, ale także spędzić czas wolny z całą rodziną.

– Tworzymy dziś obiekt przyjazny różnym pokoleniom, który zaspokaja różne potrzeby klienta. Jednocześnie rozwijamy naszą ofertę handlową, jak i atrakcje pozahandlowe, dzięki którym nasi klienci spędzają jeszcze więcej czasu w galerii. Te zmiany doceniają nasi najemcy, którzy widzą w nas partnera o dużym potencjale nie tylko tu i teraz, ale także w przyszłości – mówi Brączek.

Tak też na Gemini Park Bielsko-Biała patrzy marka Tatuum. – Gemini Park to nowoczesne centrum handlowe, w pięknym regionie Polski. W takim otoczeniu ,  nie mogło zabraknąć marki jaką jest Tatuum, w myśl przewodniego motta – W mojej naturze – mówi Edyta Wawrzynkiewicz, kierownik sklepu Tatuum.

Gemini Park Bielsko – Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia. Na ponad 42 tys. mkw. można znaleźć 120 sklepów, punktów usługowych i restauracji, a także niezwykle komfortowy, przestronny parking. Galeria cechuje się bardzo dobrą lokalizacją oraz świetnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi. Rodzinny charakter galerii sprawia, że obok bogatej oferty zakupowej, można w niej znaleźć także inne atrakcje stworzone z myślą o dzieciach, w tym „Park – W DECHE!” oraz park linowy. To pierwsza tego typu przestrzeń przy galerii handlowej w Polsce, który daje dzieciom możliwość aktywnego spędzenia czasu połączonego z nauką i poznaniem świata. Galeria działa od 2009 roku. W 2014 została natomiast rozbudowana.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl