W Bonarce ruszył pierwszy salon Monki w Polsce

W Bonarce odbyło się otwarcie pierwszego stacjonarnego sklepu szwedzkiej marki Monki w Polsce. W salonie o całkowitej powierzchni 400 mkw. zaskakują innowacyjne rozwiązania designerskie zaprojektowane zgodnie z najnowszym konceptem skandynawskiego brandu. 

Salon Monki w Bonarce została otwarty 29 sierpnia br. Oprócz elementów dekoracyjnych, charakterystycznych dla sklepów tej marki, można w nim zobaczyć karuzele dyskotekowych kul. Dopełnieniem całości jest oryginalna fasada. Zamiast standardowych rozwiązań, zastosowano w niej architektoniczne łuki.  Lokal o całkowitej powierzchni 400 mkw. znajduje się na 1 piętrze centrum w sąsiedztwie innych dobrze znanych marek młodzieżowych.

–  Otwarcie salonu Monki w Bonarce jest dla nas ważnym wydarzeniem. Cieszę się, że pierwszy w Polsce salon tej marki powstał w naszym centrum. Sukcesywnie rozwijamy ofertę fashion, by dostarczyć klientom dostęp do najbardziej pożądanych światowych marek. Co więcej, otwarcie Monki jest też świetną zapowiedzią dalszych zmian, jakie mamy w planie dla Bonarki. – mówi Justyna Bartosz, Retail Asset Manager, NEPI Rockcastle.

Monki należy do Grupy H&M

W kolekcjach Monki skandynawski charakter łączy się z azjatycką modą uliczną. Głównym celem jaki stawia sobie szwedzka marka jest umożliwienie młodym kobietom wyrażenie siebie poprzez dobór odpowiednich ubrań i dodatków.

– Polska jest dla nas nowym i ekscytującym rynkiem, a Bonarka w Krakowie idealnym miejscem na uruchomienie naszego pierwszego sklepu w Polsce – mówi Jennie Dahlin Hansson, Dyrektor Zarządzająca Monki. – Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jak Monki staje się częścią stylu modnych Polek, które będą mogły odkryć nasze ubrania nie tylko online, ale również w sklepie.

Monki to marka oferująca świetnej jakości ubrania w konkurencyjnych cenach. Pragnie dawać młodym kobietom siłę do działania i szerzyć na świecie życzliwość. Odzież Monki jest dostępna w ponad 120 sklepach typu concept store na 16 rynkach, w tym na rynkach franczyzowych. Sklep internetowy monki.com obsługuje 18 krajów europejskich, monki.tmall.com sprzedaje odzież Monki w Chinach. W sprzedaży hurtowej możliwa jest wysyłka do krajów na całym świecie. Marka Monki powstała w 2006 w Szwecji jako samodzielna marka należąca do grupy H&M.

Bonarka w portfolio obiektów NEPI Rockcastle

Właściciel Bonarki NEPI Rockcastle plc jest wiodącym inwestorem oraz deweloperem nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej, którego akcje notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu oraz Amsterdamie. Znajduje się również w pierwszej dziesiątce firm z branży nieruchomości komercyjnych w kontynentalnej Europie pod względem wartości rynkowej. Firma posiada jeden z największych portfeli nieruchomości w Rumunii, Polsce oraz na Słowacji, a także wyraźnie zaznacza swoją obecność w Chorwacji, Czechach oraz Serbii. NEPI Rockcastle jest wystawcą Shopping Center Forum 2019 CEE Exhibition & Conference.

Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. mkw.powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Leroy Merlin, Media Expert oraz kino Cinema City – jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”. Zarządcą obiektu jest firma Apsys.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl