Nowy hipermarket E.Leclerc na Podkarpaciu

W Jarosławiu została otwarta kolejna placówka E.Leclerc. Hipermarket jest dostępny dla klientów od 30 sierpnia. Jego łączna powierzchnia wynosi 5 tys. mkw, z czego 3,7 tys. mkw to sala sprzedaży. To już piąta placówka, która będzie funkcjonowała pod szyldem E.Leclerc w województwie podkarpackim.

Hipermarket znajduje się w nowo otwartej galerii handlowej Stara Ujeżdżalnia, znajdującej się przy ul. Sikorskiego 2a w Jarosławiu. Zatrudnienie znalazło w nim ponad 100 osób.

Wyraźny podział

W jarosławskim hipermarkecie duży nacisk położono na współpracę z regionalnymi dostawcami. Ich wyroby stanowią znaczną część asortymentu, uzupełniając produkty marek własnych i dużych producentów. Sklep posiada także własną piekarnię (Piekarnia na Zakwasie), wypiekającą naturalne pieczywo bez konserwantów oraz zakład produkcji mięsnej (Rzeźnik z Zacięciem), w którym prowadzi produkcję tradycyjnych kiełbas i wędlin.

– Naszym głównym atutem będzie szeroki wybór produktów, których mieszkańcy Jarosławia nie znajdą w innych sieciach. Będziemy bardzo mocno podkreślali lokalny charakter naszego asortymentu, z korzyścią dla nas, dostawców z regionu i przede wszystkim naszych klientów – powiedziała Monika Rokita, specjalista ds. marketingu, E.Leclerc w Jarosławiu.

Wśród działów utworzonych w hipermarkecie znalazła się m.in. specjalna strefa BIO z produktami spożywczymi i do pielęgnacji. Zaaranżowano także osobną strefę: Kuchnie Świata z produktami pochodzącymi z rożnych tradycji kulinarnych.

Sklep postawił także na nowoczesne rozwiązania ekologiczne. Zastosowano w nim przyjazne dla środowiska instalacje chłodnicze wykorzystujące dwutlenek węgla. Dzięki temu użycie energii spadnie średnio o 30 proc., w porównaniu do systemów wykorzystujących freon.

47 sklepów E.Leclerc

E.Leclerc działa w Polsce od 1995. To Grupa niezależnych przedsiębiorców, którzy w sposób autonomiczny zarządzają własnymi firmami, współpracują z regionalnymi producentami, wspierają lokalne społeczności, dopasowując swoją ofertę do lokalnych warunków. Każdy sklep to odrębny podmiot. Kluczowym momentem dla rozwoju E.Leclerc w Polsce był rok 2010 i przejęcie od grupy Rewe sklepów Billa Polska, w celu stworzenia niezależnych spółek dystrybucyjnych.

Obecnie E.Leclerc zatrudnia ponad 5 tys. pracowników w 47 sklepach znajdujących się w 42 miastach na terenie 15 województw. Strategia biznesowa Stowarzyszenia E.Leclerc opiera się na trzech podstawowych filarach: rozwój sklepów już istniejących, zrzeszanie niezależnych partnerów oraz na zewnętrznym rozwoju. W roku 2018 E.Leclerc osiągnął obroty w wysokości 2,91 mld złotych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl