Brytyjska sieć Dealz zadebiutowała w Tychach

Brytyjska sieć Dealz otworzyła właśnie swój pierwszy sklep w Tychach. Ulokowano go w Gemini Park. To już kolejne w ostatnich tygodniach otwarcie w tym największym w mieście centrum handlowym.

Gemini Park Tychy zyskuje kolejny ciekawy sklep.  Ostatnie tygodnie przynoszą tam prawdziwy wysyp otwarć. Oferta wzbogaciła się już o dwa sklepy z ubraniami – Carry i Top Secret, dwa sklepy z wyposażeniem wnętrz – Konsimo i DlaSpania oraz cukiernię Wisienka na torcie.

Właścicielem obiektu jest spółka Gemini Holding, wystawca jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019 CEE.

Dealz w Gemini Park Tychy

Teraz do tego grona dołącza sieć dyskontów Dealz. Brytyjska marka, mająca już ponad 900 sklepów m.in. we Francji, w Hiszpanii i Wielkiej Brytanii otworzyła właśnie swój pierwszy punkt w Tychach. Na powierzchni ponad 570 m kw. można znaleźć tysiące produktów znanych marek w dobrych cenach.

Wśród nich są m.in. artykuły gospodarstwa domowego, kosmetyki, wyposażenie wnętrz, dekoracje, zabawki, artykuły papiernicze oraz DIY, a także słodycze i przekąski. Wiele z marek obecnych na półkach w Dealz dotąd było niedostępne w Polsce.

– Sklep Dealz idealnie wpasowuje się w rodzinną ofertę Gemini Park i dopełnią ją. Dzięki niemu nasi klienci zyskują dostęp do ponad 3 tys. produktów w niższych cenach. Gemini Park z kolei zyskuje kolejny atrakcyjny punkt na handlowej mapie nie tylko samej galerii, ale i Tychów – mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy. – Jesteśmy przekonani, że nowy sklep będzie hitem, tak jak to miało miejsce w innych lokalizacjach, gdzie jest już obecny. Tym bardziej, że inne sklepy o podobnym formacie, świetnie sobie radzą w naszej galerii i są chętnie odwiedzane przez klientów – dodaje.

Bogata oferta w Gemini Park

I faktycznie, Dealz to już kolejna zagraniczna sieć dyskontowa, która zdecydowała się ulokować tutaj swój sklep. W Gemini Park obecne są już takie marki jak TEDi, KiK, Pepco, a także Szachownica. Operatorem spożywczym jest natomiast Biedronka. W formacie dyskontowym działa także sklep z wyposażeniem wnętrz i meblami Konsimo.

– Od otwarcia galerii w marcu 2018 roku rozwijamy jej rodzinną ofertę, wprowadzając kolejne marki, których oczekują nasi klienci. Na tej liście można znaleźć także sklepy z produktami w niższych cenach. Te chętnie wybierane są dziś przez całe rodziny, bo ich oferta zaspokaja różne potrzeby. Co więcej, zakupy w nich nie obciążają zbytnio domowego budżetu – mówi Misztalewski.

Gemini Park to jedna z najnowocześniejszych galerii handlowych w Polsce i pierwsza tak duża w Tychach.  Na powierzchni 36,6 tys. m kw. ma znaleźć się docelowo 130 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Obiekt położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie uczęszczanej trasy DK1, łączącej m.in. Śląsk z Podbeskidziem, zaledwie 3,5 km od ścisłego centrum miasta.

W gronie najemców galerii znajdują się m.in: H&M, TK Maxx, Reserved, Vistula, Wólczanka, Bytom, Cropp, Mohito, Sinsay, House, Kubenz, Quiosque, Big Star, Lavard, Diverse, Medicine, Monnari, Pako Lorente, Szachownica, Calzedonia, Gatta, Orsay, Lee/Wrangler/Levi’s, Apart, W.Kruk, By Dziubeka, Swiss, Time Trend, Yes, CCC, Deichmann, Ochnik, Ryłko, Wittchen, Wojas, Komfort, Komfort Łazienki, Jysk, Home&You, Pepco, Homla, Douglas, Endorphine, Hebe, Inglot, Rossmann, Vision Express, Yves Rocher, Ziaja, Empik, Kolporter, Świat Książki, Smyk, Coccodrillo. Usługi  w Gemini Park to aż 25 punktów, m.in. Fabryka Formy, salony Orange, T-Mobile, Play, Plus, Poczta Polska, Maxi ZOO, Tauron, Itaka, Rainbow Tours czy E-Smoking World. Operatorem spożywczym galerii jest Biedronka. W centrum handlowym znajduje się także 10 restauracji i kawiarni, w tym KFC, McDonald’s, City Kebab, Czas na Herbatę, Grycan, Lodomania, Olimp, Companieros i Thai Express. Centrum handlowe nagrodzone The European Property Awards 2018 oraz CEE Retail Awards w kategorii Retail Project-medium.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl