200 marek gastronomicznych na XVII Food Business Forum 2019

Już za tydzień – 9 września – rusza XVII edycja Food Business Forum 2019. W wydarzeniu potwierdziło udział prawie 200 marek gastronomicznych, m.in. takie sieci restauracyjne jak: Sphinx, Salad Story i WrapMe, Green Caffe Nero, Bobby Burger, Makarun, Da Grasso, Thai Wook, 7 Street, a także marki z Grupy AmRest, Gastromall, Lagerdere i wiele innych.

W programie wydarzenia tradycyjnie już zaplanowano spotkania z dostawcami, merytoryczne i praktyczne porady dotyczące rozwoju biznesu i unikania problemów, wskazówki od najwybitniejszych praktyków i ekspertów, całodzienne dyskusje oraz prelekcje. Food Forum to także okazja do mniej oficjalnych spotkań w gronie przyjaciół i partnerów, indywidualne rozmowy biznesowe w formule Business Speed Dating, uroczysta kolacja z Galą Food Business Awards 2019 oraz Supplier of the Year 2019.

Swój udział w wydarzeniu potwierdziło prawie 200 marek gastronomicznych. Z ich przedstawicielami będzie można spotkać się już 9 września w Warsaw Marriott Hotel. Organizatorem wydarzenia jest redakcja magazynu Nowości Gastronomiczne – czasopismo restauratorów i portalu Horecanet.pl.

Panele dyskusyjne podczas Food Business Forum 2019

Część merytoryczna Forum została podzielona na cztery bloki tematyczne. W pierwszym z nich pt.: “Umiar w nadmiarze – regulacje, trendy, wyzwania, oczekiwania” wezmą udział: Szymon Adamczuk, chief executive officer North Food, Paweł Aksamit, prezes Stava, Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska, Anna Krajewska, prezes zarządu Salad Story i WrapMe!, Damian Rybak, dyrektor Pizza Hut dine-in oraz Marcin Zawadzki, prezes ZP HoReCa. Przed dyskusją swoje prezentacje wprowadzające przedstawią: Sylwester Cacek oraz Magdalena Zimna, global business development director GfK.

Drugi blok pt.: Społecznie, ekologicznie, odpowiedzialnie – priorytety i dylematy” rozpocznie się od wystąpienia Pawła Światczyńskiego, CEO Restaurant Week, który zabierze głos w dyskusji wspólnie z Łukaszem Konikiem, prezesem Polskiej Inicjatywy Kulinarnej, Grzegorzem Łapanowskim, prezesem Fundacji Szkoła na Widelcu, Jagną Niedzielską, właścicielką Architektury Kulinarnej oraz Moniką Roehr, współwłaścicielką Cosmo Baru.

Kolejną dyskusję poprowadzi Nikola Zaradna, account executive z Agencji Kreatywnej Moxie i wspólnie z panelistami: Krzysztofem Kołaszewskim, CEO Bobby Burger, Arietą Pruska, CEO Agencji Kreatywnej Moxie, Norbertem Redkie, współwłaścicielem Grupy Warszawa, Marcinem Szworakiem, współwłaścicielem sieci Makarun oraz Maciejem Żakowski, współwłaścicielem Orzo People-Music- Nature, spróbują zgłębić tajniki marketingu. Przed rozpoczęciem dyskusji prezentację wprowadzającą przedstawi Szymon Mordasiewicz, commercial director consumer panel Poland GfK.

W ostatnim panelu zatytułowanym “Szef, lider czy partner – sztuka zarządzania zespołem” swoim doświadczeniem podzielą się: Jacek Gralik – współwłaściciel Si, Secado, Słoik, MAO, Krzysztof Janiszewski – współwłaściciel Senses Restaurant (Gwiazdka Michelin), Plato, Genesis, Marcin Kręglicki – współwłaściciel Kręgliccy Restauracje i Catering, Jacek Szydłowski – współwłaściciel restauracji Alyki oraz Sergiusz Urbaniak – właściciel Tutti Santi.

Nagrody Food Business Awards 2019 i Supplier of the Year 2019

Tradycyjnie już na zakończenie Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum podczas uroczystej kolacji z Galą nastąpi rozstrzygnięcie oraz wręczenie nagród Food Business Awards 2019 i po raz trzeci – Supplier of the Year 2019.

– To jedyna w Polsce i najbardziej efektywna platforma dyskusji o tym co aktualne w branży, wymiany doświadczeń wśród właścicieli niezależnych i zarządów sieci, ekspertów oraz dostawców, którzy mają niebywałą i realną szansę na pozyskanie tzw. kontraktów roku. Dzięki siedemnastoletniej tradycji udało nam się stworzyć i co roku organizować najwyżej oceniane, oczekiwane wydarzenie branży w tym kraju – mówi Rafał Madyński, prezes zarządu BROG B2B.

Wszystkie szczegóły tej edycji Forum na stronie www.foodbusinessforum.pl

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl