Technologia VR w nowym Cyfrowym Salonie Samochodowym Qarsona

W nowym Cyfrowym Salonie Samochodowym Qarsona w Galerii Młociny w Warszawie na powierzchni 64 metrów kwadratowych udało się zmieścić minivana, dwa crossovery, kilka kompaktów, aut miejskich i sztandarowy wóz ze stajni Elona Muska.

Dzięki technologii wirtualnej rzeczywistości nierealne staje się możliwe – od 23 sierpnia w jednym miejscu można usiąść za kierownicą kilku wymarzonych samochodów jednocześnie. Cyfrowy Salon Samochodowy ma formę pop-up store, czyli tymczasowego salonu, i będzie działać przez miesiąc w Galerii Młociny w Warszawie.

Qarson stawia na nowe technologie

Odpowiedź dają najnowsze technologie, z których chętnie korzysta Qarson – lider sprzedaży aut na abonament we Francji, który ze względu na swoją innowacyjność szybko zyskał miano Netflixa na polskim rynku motoryzacyjnym. Okazuje się, że wielkopowierzchniowy salon samochodowy z powodzeniem można zmieścić na kilkudziesięciu metrach kwadratowych. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszej technologii Google VR (Virtual Reality), w nowym Cyfrowym Salonie Samochodowym Qarsona w Galerii Młociny teraz każdy siedząc w jednym miejscu może znaleźć się we wnętrzu nie jednego, ale kilku wybranych aut. Wystarczy tylko obrócić głowę, by znaleźć się za kierownicą samochodów marek takich jak Renault, Suzuki, Volkswagen, Toyota, Nissan czy właśnie elektryczna Tesla.

– Technologię wirtualnej rzeczywistości stosowaliśmy już od początku 2019 roku. Zaprosiliśmy naszych potencjalnych klientów, aby obejrzeli, jak wyglądają Punkty Obsługi Sprzedaży Qarsona w najlepszych galeriach handlowych w całym kraju. Dzięki VR-owym spacerom każdy mógł zobaczyć, jak nasze wyspy z samochodami na abonament wyglądają od kuchni – mówi Bartłomiej Żebrowski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu. – Teraz przyszedł czas, by kierowcom nad Wisłą dać coś, czego jeszcze nikt do tej pory im nie pokazał.

Istotnie, przed Qarsonem jeszcze nikt nie prezentował nowych samochodów w tak przystępnej formie. Standardowe salony motoryzacyjne oferując nowe cztery kółka zdawały się zapominać o najważniejszym elemencie sprzedażowej układanki.

– W Qarsonie w centralnym punkcie stawiamy naszego Klienta. To on jest najważniejszą częścią naszego Cyfrowego Salonu Samochodowego. Klient, jego indywidualne potrzeby i oczekiwania stoją w centrum punktów Qarsona, a poszczególne samochody są odpowiedzią na jego motoryzacyjne zachcianki i finansowe możliwości – wyjaśnia Żebrowski. – Dlatego oferta aut na abonament zaczyna się od małych miejskich samochodów za tak zwane 500+ po najnowocześniejsze elektryczne samochody Tesli. Auto na abonament – wejść, zobaczyć i zamówić

Pop-up w Galerii Młociny

Qarson działa na rynku już od 10 lat. Firma pierwsze kroki stawiała we Francji, gdzie obecnie jest liderem sprzedaży samochodów w modelu subskrypcyjnym. W Polsce działa od końca 2018 roku i oferuje coraz popularniejszą wśród konsumentów w naszym kraju usługę aut na abonament. Dzięki temu każdy może przez rok korzystać z fabrycznie nowego auta, płacąc niską miesięczną ratę i nie musi się martwić o serwis, utratę wartości pojazdu czy problemy z jego zbyciem. Koszt abonamentu w Qarsonie zaczyna się od 499 zł (brutto) miesięcznie. W ofercie znajdziemy małe miejskie samochody, klasyczne kompakty, modne SUV-y i crossovery, samochody rodzinne a także kultowe samochody elektryczne marki Tesla. Wszystkie oferowane modele dostępne są na stronie www.qarson.com.

Możliwość obejrzenia i zamówienia samochodów na abonament miłośnicy wygodnych rozwiązań zakupowych mają już od 23 sierpnia w nowym punkcie Qarsona w Warszawie. Cyfrowy Salon Samochodowy ma formę pop-up store, czyli tymczasowego salonu i będzie działać przez miesiąc w Galerii Młociny w Warszawie. To nowe podejście do prezentacji samochodów w Polsce, ale znając zainteresowanie Polaków do nowinek technologicznych formuła może się okazać strzałem w dziesiątkę a wtedy technologia VR zostanie wprowadzona do wszystkich salonów w Polsce.

Qarson: auta na abonament

Qarson to lider francuskiego rynku sprzedaży aut na abonament, który od 2014 roku ułatwia konsumentom zakup nowego auta w sieci, oferując rozsądne ceny, wygodę i bezpieczeństwo transakcji.  Potwierdza to przyznany już kolejny rok z rzędu przez francuski magazyn motoryzacyjny „Auto Plus” tytuł najlepszego niezależnego dystrybutora aut we Francji.

Qarson posiada największą na świecie sieć sprzedaży aut na abonament w centrach handlowych. Punkty sprzedaży we Francji zlokalizowane są w 12 galeriach handlowych, które rocznie odwiedza ponad 100 milionów klientów.

W francuskim serwisie dostępne jest ponad 1700 modeli aut od 20 różnych producentów – to auta z najpopularniejszych segmentów rynku jak auta miejskie czy crossovery. W Polsce w miarę poszerzania portfolio zwiększa się liczba pojazdów dostępnych od ręki, w tym również elektrycznych. Dzięki temu Qarson wychodzi naprzeciw potrzebom konsumenta i daje możliwość dostosowania auta do potrzeb każdego.

To w większości specjaliści w obszarze nowych technologii i motoryzacji. Główna siedziba firmy mieści się w Suchym Lesie koło Poznania. Oprócz sucholeskiego salonu Cyfrowe Salony Sprzedaży  Qarsona zlokalizowane są w Warszawie (Galeria Mokotów), Krakowie (Galeria City Center Bonarka), Wrocławiu (Galeria Wroclavia), w Poznaniu (Galeria Posnania), Szczecinie (Galeria Galaxy), Gdańsku (Galeria Bałtycka) oraz w Katowicach (Galeria Katowicka).

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl