Charlie Food & Friends: nowe lokale, nowy design restauracji

Pierwsze półrocze dla sieci gastronomicznej Charlie Food & Friends przebiegło pod znakiem nowych otwarć i wdrażania nowego konceptu restauracyjnego. Spółka nadal poszukuje atrakcyjnych lokalizacji dla swoich restauracji. Z zarządem sieci będzie można spotkać się podczas jesiennej edycji targów Shopping Center Forum 2019. Warunki i kierunki rozwoju przestrzeni gastronomicznych oraz trendy w segmencie Food&Beverage będą istotnymi tematami poruszanymi podczas SCF.

– W ostatnim czasie w Charlie Food & Friends powiększyliśmy sieć sprzedaży o nową lokalizację i uruchomiliśmy transakcję przejęcia kolejnej, ponadto unowocześniliśmy design restauracji, a także pozyskaliśmy kluczowego członka zespołu; dyrektora finansowego – mówi Marek Rogala, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Charlie Food & Friends.

Zwiększenie liczby lokali Charlie Food & Friends

W maju br. spółka uruchomiła nową restaurację Charlie Food & Friends w centrum handlowym Glogovia w Głogowie. – W czerwcu z kolei uruchomiliśmy proces przejęcia punktu sprzedaży w południowej Polsce. Punkt znajduje się w strefie restauracyjnej galerii handlowej w ścisłym centrum miasta. Do finalizacji transakcji dojdzie w ciągu najbliższych 12 miesięcy.

W zeszłym roku opracowany został całkowicie nowy design konceptu Charlie Food & Friends. – W pierwszym kwartale b.r. rozpoczęliśmy proces dostosowania punktów do najnowszego wizerunku marki. Nową odsłonę zyskały lokale w Focus Park w Zielonej Górze oraz w CH Bonarka w Krakowie – podkreśla Marek Rogala.

W tym roku do zespołu Charlie Food & Friends dołączył Kamil Majewski obejmując stanowisko dyrektora finansowego. Kamil Majewski jest absolwentem Finansów i Rachunkowości Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz stypendystą Uniwersytetu w Mainz. W swojej 12-letniej karierze pełnił różne funkcje zarządcze, m.in. wiceprezesa zarządu i dyrektora finansowego La Mania, czy głównego kontrolera finansowego Legii Warszawa. Doświadczenie zdobywał w Polsce i w Niemczech w międzynarodowych firmach consultingowych takich jak PwC czy Grant Thornton. W ostatnich latach w ramach prowadzonej działalności, pełniąc rolę CFO i interim-CFO, realizował nadzór właścicielski na rzecz swoich klientów – grup kapitałowych i family offices. Zakres działań obejmował pozyskanie finansowania, koordynację projektów inwestycyjnych oraz transakcje zakupu i sprzedaży przedsiębiorstw (sell-side i buy-side) o łącznej wartości sięgającej 1 mld zł. Ponadto budował działy finansowe oraz implementował procesy controllingu i raportowania w spółkach różnej wielkości z branż m.in. restauracyjnej, hotelowej, budowlanej, sportowej i odzieżowej.

– Jako dyrektor finansowy Food & Friends Polska S.A. odpowiadam za cały obszar finansowy i prawny Grupy Kapitałowej. Zajmuję się m.in. przygotowaniem Grupy pod rozwój zagraniczny, rozwijam system dashboardów managerskich w należacym do nas centrum usług wspólnych dla branży HoReCa, realizuję transakcje M&A w ramach projektu konsolidacji – wyjaśnia Kamil Majewski. – Koordynuję też działalność spółki inwestycyjnej Food & Friends Inwestycje Sp. z o.o. finansującej rozwój Grupy, która przyjmuje inwestorów zainteresowanych regularną dywidendą.

Dwa formaty restauracji Charlie Food & Friends

Przypomnijmy, Charlie Food & Friends to sieć restauracji oferujących dania kuchni europejskiej w formule samoobsługowego bufetu z jednolitą ceną za 100 gram, zlokalizowanych w galeriach handlowych na terenie całego kraju. Obecnie sieć tworzy 5 restauracji zlokalizowanych w CH Korona we Wrocławiu, Galerii Głogovia w Głogowie, Ptak Outlet w Rzgowie, Centrum Bonarka City Center w Krakowie oraz w Zielonej Górze w CH Focus Park. We wrześniu otwarty zostanie punkt w Czechach w galerii Avion Ostrava. Ponadto do Grupy Kapitałowej Food & Friends Polska S.A. należą jeszcze 2 restauracje w Polsce.

Charlie Food & Friends otwiera lokale zarówno w food courtach w centrach handlowych, jak i w formacie dine-in. Średnia powierzchnia lokalu w koncepcie food court to 75-115 mkw. Natomiast format dine-in wymaga większej powierzchni – 150-180 mkw.

Z przedstawicielami sieci będzie można spotkać się już 25 września br. na targach Shopping Center Forum 2019.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl