170 mkw. dla sieci Big Star w CH Bielawy

Big Star, CH Bielawy

Zaledwie w czerwcu Centrum Handlowe Bielawy poszerzyło swoją ofertę o markę home&you, a niespełna dwa miesiące później może się pochwalić kolejnym najemcą – tym razem z sektora mody i dodatków. Mowa o jeansowej marce Big Star, która właśnie zadebiutowała w toruńskim centrum.

Choć Centrum Handlowe Bielawy istnieje od 2002 roku, to czerpiąc inspirację z nowocześniejszych obiektów wciąż się zmienia. Jednym z elementów tej ewolucji jest konsekwentne poszerzanie swojej oferty o marki należące do segmentu fashion.

Przykład? Pod koniec sierpnia swój liczący 170 mkw. salon w toruńskim obiekcie otworzyła marka Big Star, w którym klienci znajdą modę odpowiadającą światowym trendom. Co skłoniło najemcę do tej inwestycji? – Sklep Big Starw CH Bielawy będzie już trzecim sklepem naszej marki w Toruniu. Zdecydowaliśmy się na otwarcie lokalu w CH Bielawy ze względu na dogodny dojazd i położenie na wschodnich rubieżach miasta. Poza ruchem z Torunia, spodziewamy się więc także klientów z okolicznych miejscowości, np. z najbliższego Lubicza – komentuje Maciej Bugajny, specjalista ds. marketingu w firmie Big Star.

I dodaje: – W ofercie naszego sklepu w Bielawach znajdzie się kompleksowy wybór odzieży i akcesoriów Big Star ze stałej kolekcji Basic oraz najnowszych kolekcji sezonowych. Choć od blisko 40 lat jeansy są głównym elementem oferty Big Star, to w jej sklepach znajdziemy o wiele szerszy asortyment ubrań dla kobiet i mężczyzn.

Jeszcze więcej mody

Otwarcie sklepu Big Star to jednak nie jedyny argument za rozwijającą się ofertą modową w toruńskim obiekcie. Na początku lipca miała miejsce relokacja salonu z odzieżą damską Queen. Najemca postanowił zainwestować w nowy lokal z jeszcze większym metrażem.  Sklep o powierzchni ponad 180 mkw. w CH Bielawy jest jedynym punktem tego brandu w Toruniu.

Co więcej, właściciel obiektu podpisał także nową umowę najmu z lokalną marką odzieżową Marii Styl, której asortyment skierowany jest do dojrzałych kobiet poszukujących ubrań stylowych i wygodnych. Dotychczas marka funkcjonowała jako wyspa na pasażu, jednak ze względu na swoją popularność wśród klientek na początku września otworzyła kameralny 36-metrowy butik.

Aktualnie w CH Bielawy znajdują się 24 sklepy należące do oferty mody i dodatków. Są to m.in. Carry, Quiosque, Bialcon, DanHen, Pepco, Triumph, Esotiq, Change Lingerie, CCC, Ryłko, Wojas, czy Giacomo Conti.

Rozwój segmentu fashion w centrach convenience umacnia wizerunek obiektu i sprawia, że jest on jeszcze bardziej atrakcyjny dla klientów, dla których zakupy modowe wciąż są jednym z głównych powodów do odwiedzenia galerii.

Co sprawia, że najemcy z segmentu mody tak chętnie inwestują w lokale w mniejszych centrach handlowych? Istotna okazuje się nie tylko dogodna lokalizacja, magnesem jest także stabilna pozycja centrum handlowego, czego przykładem jest toruński obiekt. CH Bielawy wciąż modernizuje się i poszerza swoją ofertę.

Centrum Handlowe Bielawy

Centrum Handlowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię ponad 24 tys. M kw. GLA i liczy sobie 69 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, Carry, Rossmann,  Pepco i CCC. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji 1250 miejsc postojowych.

Blisko 60 proc klientów odwiedzających obiekt to dziś rodziny z dziećmi. Co roku zakupy robi tutaj ponad 4 miliony klientów. Zarządcą obiektu jest Apsys Polska Sp. z o.o. – partner merytoryczny Shopping Center Forum 2019 CEE.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl