PRÔM kreuje nowy wizerunek Designer Outlet Warszawa, Gdańsk i Sosnowiec

PRÔM Peakside ROS Outlet Management zrealizował nową sesję zdjęciową dla swoich centrów z udziałem londyńskiego fotografa John-Paul Pietrus i modeli znanych ze współpracy z największymi na świecie domami mody. PRÔM jest wystawcą Shopping Center Forum 2019 CEE.

Moda, humor i pozytywna energia to hasła przewodnie nadchodzących kampanii reklamowych przygotowanych dla Designer Outlet w Piasecznie pod Warszawą, Gdańsku i Sosnowcu. Na ich potrzeby zarządca centrów zdecydował się na wykonanie własnych fotografii, które w pełni oddają klimat i charakter modowych zakupów.

– Zależało nam przede wszystkim na stworzeniu własnej koncepcji, tak aby zdjęcia ukazywały to, co dla nas najważniejsze – modę i zakupy, prezentowane w sposób radosny, pełen energii i dynamiczny. Chcemy przekazać, że zakupy w centrach Designer Outlet odbywają się w pozytywnej atmosferze. Stworzyliśmy wspólnie wyjątkowy, pełen ekspresji projekt i jesteśmy pewni, że przypadnie on do gustu zarówno klientom, jak i najemcom – mówi Thomas Reichenauer, Managing Director i współzałożyciel PRÔM.

Storytelling kampanii

Do udziału w sesji zdjęciowej zaproszono osoby współpracujące na co dzień z największymi domami mody na świecie. Za wykonanie fotografii odpowiadał John-Paul Pietrus, który w swojej pracy realizuje zarówno projekty artystyczne, jak i komercyjne. Działający w Londynie fotograf zyskał uznanie wielu firm z branży, był także wielokrotnie nagradzany przez środowisko artystyczne. Twarzami kampanii centrów Designer Outlet są międzynarodowe modelki i modele wybierani do współpracy przez znane na całym świecie marki premium. Na zdjęciach znaleźli się Flávia Lucini, Jordan Rand oraz Aurelien Muller.

PRÔM Peakside ROS Outlet Management , kampania

– Powierzyliśmy to zadanie profesjonalistom i zarazem bardzo utalentowanym osobom. Jesteśmy przekonani, że nowa kampania wyróżni nas na rynku centrów handlowych i outletowych. Dzięki temu z pewnością będziemy unikatowi i zauważani – przede wszystkim przez klientów, jak i branżę nieruchomości komercyjnych. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby kampania została doceniona także przez najemców. W końcu sposób zarządzania naszymi centrami i podejmowane akcje marketingowe czy reklamowe bezpośrednio wpływają na każdego z nich – dodaje Agnieszka Kuś, Marketing Manager Designer Outlet Warszawa.

Pierwsza kampania reklamowa, w której będzie można zobaczyć efekty sesji zdjęciowej, rusza jesienią tego roku. Dla podkreślenia indywidualnego charakteru zdjęć oraz uzupełnienia przekazu, do fotografii zostaną dołączone ilustracje w postaci szkiców, m.in. centrów Designer Outlet. Taki zabieg dodatkowo wzbogaci założony storytelling kampanii, a także sprawi, że zdjęcia nabiorą wyjątkowej atmosfery.

Centra outletowe Designer Outlet obecne są w Polsce w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą. Każde z nich oferuje unikalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, również grupę marek segmentu premium. Szeroka oferta daje niepowtarzalną okazję do nabycia najwyższej jakości produktów w cenach zawsze 30-70 proc. niższych od cen regularnych. W ofercie centrów możemy znaleźć m.in. marki: Armani, Calvin Klein, Guess, Levi’s, New Balance, Nike, Pandora, Tommy Hilfiger i wiele więcej.

PRÔM Peakside ROS Outlet Management jest w Polsce operatorem Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec oraz Fashion Outlet Kraków. ROS Retail Outlet Shopping zarządza outletami w Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Chorwacji, na Węgrzech i we Francji.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl