Lidl powiększa sieć sprzedaży. Rusza drugi sklep w Kraśniku

Sieć sklepów spożywczych Lidl kontynuuje ekspansję na polskim rynku. Już 5 września przy ul. Lubelskiej 82 otwarty zostanie drugi sklep sieci Lidl Polska w Kraśniku. Nowa placówka sieci ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ponad 1,1 tys. mkw. 

Sklep Lidl w Kraśniku będzie czynny od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7:00 do 21:00, w piątki i soboty od 7:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 8:00 do 18:00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać z około 70 miejsc parkingowych. W obiekcie zostało zatrudnionych 17 osób.

W placówce wykorzystano ekologiczne rozwiązania m.in.: instalację ogrzewania wykonaną w oparciu o gruntowe pompy ciepła, odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych czy energooszczędne oświetlenie LED. Te rozwiązania mają za zadanie zwiększenie efektywności energetycznej obiektu, uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, co w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.

– W myśl hasła „Więcej na radość z życia” produkty oferujemy w atrakcyjnych, niskich cenach, podkreślając tym samym, jak pełniej cieszyć się życiem każdego dnia dzięki oszczędności czasu oraz pieniędzy. Kupujący zawsze mogą znaleźć w sklepach Lidl różnorodne artykuły i promocje. Zapraszamy wszystkich klientów do korzystania z naszej oferty w nowo otwartej placówce w Kraśniku – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.

Ponad 630 sklepów Lidl w Polsce

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach istnieje około 10.500 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 670.

Firma Lidl od lat współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom produkty pochodzące zarówno od branżowych liderów jak i mniejszych, lokalnych dostawców. W asortymencie sklepu znajduje się już ponad 50 produktów marek własnych oznaczonych godłem „Teraz Polska”.

W sklepach Lidl znaleźć będzie można również ofertę tygodni tematycznych z produktami charakterystycznymi dla różnych kuchni świata oraz bogatą ofertę artykułów przemysłowych, które w Lidlu pojawiają się średnio trzy razy w tygodniu. W nowych placówkach, klienci będą mogli nabyć m.in. szeroki asortyment tekstyliów oraz artykułów gospodarstwa domowego

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl