House w centrum handlowo-rozrywkowym Nowa Stacja w Pruszkowie

Pod koniec sierpnia spółka LPP, lider branży odzieżowej w Europie Środkowej, otworzyła swój czwarty sklep w Nowej Stacji w Pruszkowie. Do salonów Reserved, Reserved Kids oraz Sinsay, dołączyła młodzieżowa marka House. Przestronny salon o powierzchni 700 mkw. mieści się na pierwszym piętrze obiektu.

– Premiera marki House w Nowej Stacji cieszy podwójnie. Po pierwsze dlatego, że na dobry początek roku szkolnego możemy zaoferować naszym młodym klientom ubrania tej cenionej przez nich marki odzieżowej.  Od teraz nie będą już musieli jeździć do Warszawy, żeby kupić sobie coś fajnego w sklepie House, bo znajdą wszystko na miejscu, w swoim centrum handlowym – podkreśla Maciej Krzewiński COO i Członek Zarządu firmy ECC Real Estate, dewelopera Nowej Stacji. – Po drugie to jest już kolejny sklep firmy LPP w Nowej Stacji i jasny sygnał dla nas, że nasza strategia aktywnego budowania pozycji w regionie m.in. poprzez organizowanie różnorodnych wydarzeń dla mieszkańców i z mieszkańcami, podoba się naszym partnerom i zachęca ich do rozszerzania współpracy- dodał Maciej Krzewiński.

Deweloperem Nowej Stacji jest ECC Real Estate

Nowa Stacja, która rozpoczęła działalność niecały rok temu, już na dobre wpisała się w krajobraz południowo- zachodniego regionu Warszawy. Od samego początku deweloper dba o dobre relacje z mieszkańcami i angażuje się w aktywizację lokalnej społeczności. Organizuje dla nich pokazy, występy czy warsztaty, a także oferuje swoją przestrzeń do realizacji ciekawych projektów, pełniąc poniekąd rolę miejscowego ośrodka kultury. Na początku roku klientów przyciągała wystawa fotograficzna „Projekt Pruszkowiak” prezentująca artystyczne portrety mieszkańców miasta. Obecnie na dachu Nowej Stacji działa Scena Letnia, na której występują miejscowe zespoły muzyczne, taneczne i DJ’e. Organizowane tam też są warsztaty edukacyjne dla dzieci i prowadzone bezpłatne zajęcia jogi. Takie podejście spotyka się z bardzo pozytywnym odzewem i generuje zwiększony ruch, co korzystnie wpływa na obroty najemców.

Nowa Stacja, która znajduje się w Pruszkowie, niedaleko dworca PKP oraz wielu osiedli mieszkaniowych, jest pierwszym pełnowymiarowym centrum handlowo-rozrywkowym w całym południowo-zachodnim paśmie osiedleńczym aglomeracji warszawskiej. Region ten charakteryzuje się wysoką siłą nabywczą mieszkańców. Wg. raportu GFK „Purchasing Power Europe 2016” pod tym względem powiat pruszkowski zajmuje 5. miejsce w Polsce, wyprzedzając takie miasta jak Kraków, Poznań, Wrocław czy Gdańsk. Szacuje się, że catchment area Nowej Stacji wynosi 350.00 osób, z czego większość stanowią rodziny z dziećmi. Do tej pory mieszkańcy regionu byli zmuszeni do korzystania z oddalonych galerii warszawskich. Od 10 listopada 2018 roku mogą zrobić zakupy, spotkać się ze znajomymi i załatwić wiele spraw w Nowej Stacji, niedaleko swojego miejsca zamieszkania. Dotrzeć do niej można zarówno środkami komunikacji miejskiej czy koleją, jak i samochodem. Magnesem, zachęcającym do częstszych wizyt jest kompleksowa oferta handlowa i rozbudowana część rozrywkowo-sportowo-edukacyjna. Oprócz 7-salowego Multikina i dużego klubu fitness Zdrofit powstała tam również nowoczesna sala zabaw Fikołki z pracowniami do zajęć dydaktycznych. W strefie restauracyjnej można wygodnie usiąść, aby zjeść, odpocząć czy porozmawiać z przyjaciółmi.  Samo centrum zalicza się do kategorii obiektów kompaktowych z logicznie zaplanowanymi ciągami zakupowymi. Na powierzchni 27 tys. mkw. znajduje się miejsce dla 100 lokali handlowych i usługowych. Deweloperem Nowej Stacji jest firma ECC Real Estate.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl