Sieć Lepione debiutuje na Pomorzu

Wrocławska Akademia Kulinarna – operator restauracyjny zarządzający kilkoma formatami gastronomicznymi – rozwija swoją najmłodszą markę Lepione. Od 29 sierpnia br. z oferty sieci Lepione mogą już korzystać mieszkańcy Trójmiasta. Jest to pierwszy lokal marki na Pomorzu i piąta lokalizacja Lepione w portfolio WAK.

Wszystkie formaty restauracyjne WAK zostaną zaprezentowane podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019.

Nowy lokal Lepione otwarto w centrum handlowym Riviera w Gdyni.

– Otwarcie w Centrum Riviera okazało się niesamowitym sukcesem, za co dziękujemy zarówno wspaniałej ekipie lokalu jak i gościom, którzy tak licznie odwiedzili restaurację tego dnia. Zresztą nie ma się co dziwić, bo jedzenie w Lepione uzależnia. W ofercie lokali Lepione znajdują się pierogi, pyzy, kopytka oraz cała masa innych pyszności – informuje Sebastian Bezwiński z Wrocławskiej Akademii Kulinarnej. 

Koncept Lepione to kolejna idea Wrocławskiej Akademii Kulinarnej, do której należą m.in.: Kuchnia Marche, Express Oriental i Sevi Kebab. Otwarcie lokalu w Centrum Riviera, to już 5. lokalizacja tego brandu na kulinarnej mapie Polski, a także następny krok w realizacji planu ekspansji firmy na 2019 rok.

Ekspansja sieci Lepione i obecność na SCF 2019

Marka Lepione będzie rozwijana w oparciu o system franczyzowy. Lepione to dobra alternatywa dla franczyzobiorców, którzy operują niższym budżetem: lokale mają mniejszą powierzchnię i bardziej kompaktowy charakter. Wystarczającym budżetem na uruchomienie lokalu marki Lepione jest już 400-600 tys. zł, a szacowany czas zwrotu inwestycji wynosi 2-3 lata.

Lepione, jak podkreślają przedstawiciele sieci, wypełnia niszę na rynku – w przeciwieństwie do standardowych gastronomicznych projektów franczyzowych, nie wymaga dużych powierzchni z własną strefą stolikową. To sprawia, że jest biznesem dedykowanym do prowadzenia w mniejszych galeriach handlowych.

Twórcy Lepione zapowiedzieli dynamiczną ekspansję marki w mniejszych centrach oraz galeriach handlowych.

Z zarządem sieci będzie można spotkać się podczas jesiennej edycji targów Shopping Center Forum 2019. Ta edycja Forum będzie w dużej mierze poświęcona dyskusji na temat warunków i kierunków rozwoju przestrzeni gastronomicznych oraz trendom w segmencie Food&Beverage. WAK podczas Forum zaprosi także na degustację swoich flagowych dań.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl