Flagowy koncept 50 style w warszawskiej Galerii Młociny

50 style w Galerii Młociny

Sieć multibrandowa 50style stawia na dynamiczny rozwój i nowe rozwiązania. W warszawskiej Galerii Młociny został otwarty pierwszy flag ship store konceptu z segmentu sport i lifestyle.

Na powierzchni ponad 400 mkw. miłośnicy sportu i rekreacji dostaną wybór obuwia i odzieży od takich marek, jak Nike, Adidas, Puma, Lotto oraz wielu innych. Poza szeroką ofertą lifestylową, została rozbudowana strefa produktów performance, w skład której wchodzi asortyment z grup: trening, running i  football. W sklepie zastosowano nowoczesne cyfrowe rozwiązania, pozwalające na szybkie zlokalizowanie wybranej przez klienta strefy produktowej. 

Kolejnym elementem wpływającym na budowanie doświadczeń zakupowych w salonie to rozmieszczenie wysp, które w inspirujący sposób prezentują ofertę produktową w kluczowych miejscach w sklepie. Dodatkowym elementem Visual Marchandisingu wykorzystanym do kreowania właściwych danej strefie doświadczeń, jest zastosowanie dynamicznych manekinów, adekwatnych dla eksponowanej dyscypliny sportowej.   

Online i offline

Na pozytywne doświadczenie klientów i omnichannelowy efekt, składa się również usługa Click&Collect – czyli opcja osobistego odbioru e-zakupów ze strony 50style.pl w sklepie stacjonarnym. Następnym pro-klienckim krokiem jest tworzenie oferty cenowej w oparciu o ideę smart shoppingu tak, aby składały się na nią produkty najwyższej jakości w jak najlepszej cenie

– Nowy koncept 50 style stawia na pierwszym miejscu konsumenta i jest podporządkowany jego potrzebom, zarówno w przestrzeni offline, jak i online. Otwarcie flagowego salonu  w Młocinach to kolejny etap realizacji strategii, która ma za zadanie docierać z ofertą sportową do klientów zlokalizowanych w większych miastach – mówi Damian Olechno, Dyrektor sieci 50 style. 

W dniu otwarcia salonu, w nawiązaniu do claimu marki #activetogether, w dedykowanych strefach doświadczeń, klienci mogli pod okiem trenera personalnego przetestować na bieżni obuwie runningowe czy też obuwie footballowe na specjalnie przygotowanej murawie piłkarskiej. W strefie treningu klienci poznawali techniki boksu oraz zasady zdrowego stylu życia i odżywiania. Na zakończenie, jako element lifestyle’u odbył się koncert, którego gwiazdą był raper Smolasty. 

Obecnie 50 style liczy 189 sklepów w Polsce oraz na Litwie, Łotwie i w Rumunii, a ekspansja na rynkach regionu CEE nabiera tempa.

Właścicielem sieci 50style jest Marketing Investment Group – wyłączny dystrybutor marek New Era, Timberland, linii obuwniczej Lacoste, Umbro, Lotto, a także właściciel sieci sklepów Sizeer i Symbiosis.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl