Gemini Park Tychy poszerza ofertę modową

Gemini Park Tychy umacnia swoją ofertę handlową. Ostatnie tygodnie przyniosły tutaj aż 7 otwarć. Wśród nowych marek, które pojawiły się w tenant-mix’ie galerii, można znaleźć m.in. 2 odzieżowe – Carry i Top Secret, 2 wnętrzarskie – Konsimo, Dla Spania oraz cukiernię Wisienka na torcie, a także brytyjską sieć Dealz. Ponadto w planach jest otwarcie restauracji Mihiderka. Właścicielem obiektu jest spółka Gemini Holding, wystawca jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019 CEE.

Teraz do grona najemców Gemini Park Tychy dołączy kolejna, doskonale znana na polskim rynku marka. Esotiq właśnie zdecydował się na ulokowanie w tyskim centrum handlowym swojego salonu. Nowy lokal ma mieć 84 mkw. i wypełni go szeroka oferta m.in. bielizny damskiej, strojów plażowych i dodatków. Otwarcie planowane jest na przełomie III/IV kwartału 2019 roku. Esotiq to jeden z liderów na polski rynku odzieżowym, zwłaszcza w segmencie bielizny. Marka posiada w Polsce blisko 300 salonów. Ponadto sklepy brandu można znaleźć też m.in. Niemczech, na Słowacji, Białorusi i Ukrainie. W 2018 roku marka zadebiutowała w Rosji.

– Esotiq to ważny gracz rynkowy, który uważnie wybiera lokalizacje dla swoich salonów. Fakt, że Gemini Park już wkrótce znajdzie się na mapie sklepów marki to dobra wiadomość dla naszych klientów, a zwłaszcza dla klientek, które zyskają kolejny powód do tego, aby odwiedzić galerię. Umowa z Esotiq jest kolejnym krokiem w kierunku rozwoju oferty modowej Gemini Park. To segment oferty, nad którym wciąż pracujemy, wprowadzając systematycznie do oferty kolejne doskonale znane na rynku polskie i zagraniczne marki, w tym popularne sieci odzieżowe. Tym samym tworzymy jedną z najatrakcyjniejszych ofert „fashion” na południe od Katowic – mówi Justyna Kozioł, leasing manager Gemini Park.

Modna na plus

I faktycznie, ten segment w Gemini Park rośnie. Już dziś sklepy z modą zajmują tutaj ponad 52 proc. W centrum można znaleźć blisko 40 sklepów ubraniami oraz 6 sklepów z obuwiem i galanterią. Działa tutaj także 6 salonów jubilerskich. Wśród marek, które ulokowały w Tychach swoje salony można znaleźć takich gigantów jak H&M, TK Maxx, New Yorker, Reserved, Cropp, House, Mohito, Stradivarius, Deichmann czy CCC. Centrum ma także szeroką ofertę bieliźniarską, na którą składają się 4 sklepy – Calzedonia, Triumph, Gatta i Aren. Ponadto bielizna dostępna jest także w sklepach popularnych sieci odzieżowych, chociażby Reserved, H&M, TK Maxx czy KiK. Esotiq będzie 5 salonem w Gemini Park, w ofercie którego królować będzie bielizna i dodatki.

– Moda to dziś kluczowy element oferty tyskiego Gemini Park. To właśnie wokół niej budujemy naszą rodzinną ofertę, stale zasilając ją nowymi, atrakcyjnymi dla klienta brandami. Marki tak dobieramy, aby odpowiadały one oczekiwaniom i potrzebom klienta na lokalnym rynku, zwłaszcza klienta rodzinnego. Esotiq jest bez wątpienia jedną z takich marek, która dopełnia już zastaną ofertę, wprowadzając do niej jednocześnie wiele nowości – mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca Gemini Holding.

Jak podkreśla przedstawicielka holdingu, takich otwarć będzie więcej. – Z dużym sukcesem kontynuujemy realizację naszej strategii komercjalizacji. Tylko w ciągu ostatnich miesięcy udało się nam podpisać 9 znaczących umów najmu dla Gemini Park Tychy. W efekcie czego obiekt jest w ponad 98 proc. skomercjalizowany. Jednocześnie prowadzimy także kolejne rozmowy, w tym m.in. z popularnymi sieciami odzieżowymi – mówi Malcharek.

I dodaje: – Pomimo tego, ze obiekt jest już od 1,5 roku na rynku nie słabnie zainteresowanie jego powierzchnią, wręcz przeciwnie. Rośnie liczba zapytań, na co mają wpływ m.in. wyniki jakie osiąga obecni już u nas najemcy, a także coraz mocniejsza pozycja rynkowa galerii zarówno w Tychach, jak i w całym regionie. Nie bez znaczenia jest także rosnąca liczba klientów. W II kwartale br., który był dla nas pierwszym kwartałem, który mogliśmy porównać rok do roku, liczba klientów wzrosła aż o 9,5 proc. To dobra prognoza dla całego 2019 roku, a także dla naszych przyszłych partnerów biznesowych – mówi.

Dostrzegają to najemcy, także Esotiq. – Chcemy, aby salony Esotiq były dostępne w najlepszych galeriach handlowych w Polsce. Gemini Park to jedna z lepiej prosperujących galerii handlowych w rejonie, a zależy nam, aby docierać do jak największej grupy Klientek – zarówno do obecnych jak i nowych. Poza tym, widzimy, że tyski rynek jest bardzo chłonny i widzimy w tym duży potencjał sprzedażowy dla naszego brandu – mówi Paweł Trzciałkowski, brand manager Esotiq.

Gemini Park Tychy

Gemini Park to jedna z najnowocześniejszych galerii handlowych w Polsce i pierwsza tak duża w Tychach.  Na powierzchni 36,6 tys. m kw. ma znaleźć się docelowo 130 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Obiekt położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie uczęszczanej trasy DK1, łączącej m.in. Śląsk z Podbeskidziem, zaledwie 3,5 km od ścisłego centrum miasta. W gronie najemców galerii znajdują się m.in: H&M, TK Maxx, Reserved, Vistula, Wólczanka, Bytom, Cropp, Mohito, Sinsay, House, Kubenz, Quiosque, Big Star, Lavard, Diverse, Medicine, Monnari, Pako Lorente, Szachownica, Calzedonia, Gatta, Orsay, Lee/Wrangler/Levi’s, Apart, W.Kruk, By Dziubeka, Swiss, Time Trend, Yes, CCC, Deichmann, Ochnik, Ryłko, Wittchen, Wojas, Komfort, Komfort Łazienki, Jysk, Home&You, Pepco, Homla, Douglas, Endorphine, Hebe, Inglot, Rossmann, Vision Express, Yves Rocher, Ziaja, Empik, Kolporter, Świat Książki, Smyk, Coccodrillo. Usługi  w Gemini Park to aż 25 punktów, m.in. Fabryka Formy, salony Orange, T-Mobile, Play, Plus, Poczta Polska, Maxi ZOO, Tauron, Itaka, Rainbow Tours czy E-Smoking World. Operatorem spożywczym galerii jest Biedronka. W centrum handlowym znajduje się także 10 restauracji i kawiarni, w tym KFC, McDonald’s, City Kebab, Czas na Herbatę, Grycan, Lodomania, Olimp, Companieros i Thai Express.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl