Najnowocześniejszy europejski system nawigacji parkingowej powstaje w Polsce

Niedawno pojawiły się na rynku oferty systemów parkingowych opartych na kamerach umieszczonych w czujnikach z sygnalizatorem świetlnym, gdzie kamery przekazują rejestrowany obraz na serwer, na którym dokonywana jest analiza zajętości.

Polska firma RiiG Ai Sp. z o.o., działająca na rynku retail od 10 lat podniosła poprzeczkę w typowy dla siebie sposób wprowadzając na rynek jeszcze nowocześniejsze rozwiązanie i zainstalowała najnowszą wersję swojego systemu w Galerii Młociny.

Sztuczna inteligencja w autonomicznym czujniku

Rozwiązanie zainstalowane na parkingu Galerii Młociny działa w oparciu o autonomiczne czujniki zajętości. Każdy wyposażony jest w jednostkę roboczą (komputer), na której zainstalowana jest Sztuczna Inteligencja (SI/AI). Każdy czujnik działa samodzielnie, rozpoznaje zajętość i dostępność monitorowanych przez siebie miejsc, sygnalizuje wizualnie dostępność, rozpoznaje tablice rejestracyjne zaparkowanych pojazdów i może emitować unikalny sygnał radiowy wspierający lokalizację w dedykowanej aplikacji pozwalającej znaleźć pojazd na parkingu. Wszystkie procesy zachodzą w czujniku. Do instalacji systemu trzeba doprowadzić jedynie zasilanie, komunikacja odbywa się bezprzewodowo na dedykowanej częstotliwości rozprowadzanej oddzielnie.

98-procentowa gwarancja dokładności

Brzmi znajomo? Oczywiście. To zespół RiiG AI działając pod marką Viametrics Polska wprowadził pierwszy w Polsce system liczenia klientów z transmisją danych przez GSM. 10 lat temu zmieniło to obraz rynku liczenia klientów. Do dzisiaj RiiG Ai jest wiodącym dostawcą i jedynym polskim producentem urządzeń gwarantujących ponad 98 proc. dokładność w tym segmencie. Dzisiaj systemy obsługiwane przez firmę działają w ponad 140 budynkach handlowych i sieciach sklepów takich jak Rossmann czy OBI. Zakres usług jest duży, wszystkie oferowane rozwiązania są autorskie a własny dział rozwojowo badawczy oraz ogólnopolska sieć serwisowa gwarantuje sprawne działanie każdej, nawet najbardziej skomplikowanej instalacji.

– Nasi klienci cenią sobie niezawodność oferowanych przez nas rozwiązań, kompletność usługi, szybki serwis i bardzo wygodny interfejs do analizy i przetwarzania danych – mówi Mateusz Mikołaj Rolewski, Prezes Zarządu RiiG Ai Sp. z o.o. – Jesteśmy znani z innowacji, staramy się zawsze być krok przed innymi, jako pierwsi wprowadziliśmy łączność GSM i bezprzewodową do naszych urządzeń analizujących zachowania klientów i parkingowych, jak kamery LPR, tablice informacyjne aż po złożone systemy zajętości – dodaje.

To już trzecia generacja systemu

– Instalacja w Galerii Młociny to już trzecia generacja systemu zajętości produkowanego przez nasz zespół. W tej chwili obsługujemy ponad 15 tys. miejsc parkingowych, z czego prawie 4 tys. działa pod systemem najnowszej generacji. W ostatnim okresie zainstalowaliśmy system w Hali Koszyki, Royal Wilanów, Angel River, Leclerc Lublin i Galerii Młociny, kończymy instalację w najnowszym biurowcu Generation Park i obsługujemy kilka mniejszych parkingów – wyjaśnia Michał Motowidło, Wiceprezes Zarządu RiiG Ai Sp. z o.o. i twórca systemu RiiG Ai Park. – Sami projektujemy, produkujemy i instalujemy nasze rozwiązania, serwisujemy je i świadczymy w oparciu o nie usługi analityczne. Daje to gwarancję kompatybilności wszystkich elementów, pełną kontrolę nad Systemem i bardzo niską awaryjność, co przekłada się na zadowolenie klientów. Nasz System po prostu działa – dodaje.

RiiG Ai oferuje niezawodny system liczenia odwiedzających działający o kamery 3D własnej produkcji zbierający dane o ilości odwiedzin, ich częstotliwości i długości; a także najnowocześniejszy z oferowanych w Europie parkingowy system zajętości i naprowadzania, wspierający parkingi podziemne, wielopoziomowe i odkryte.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl