Rośnie zasięg marek spółki Szkla.com

Szkla.com – twórca sieci lokali optycznych Kodano Optyk i maszyn vendingowych Soczewkomat – otworzył nowy lokal w centrum handlowym w Bydgoszczy oraz wygrał przetarg na zagospodarowanie powierzchni handlowej na Lotnisku w Balicach.

Spółka Szkla.com jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019. Swoje koncepty handlowe zaprezentuje na stoisku 6.2.

– Nowy lokal z odświeżoną aranżacją Kodano Optyk w Focus Bydgoszcz i Soczewkomat na lotnisku w Balicach to kolejny z ważnych kroków rozwoju obu marek należących do naszej spółki – podkreśla w rozmowie z Retailnet Karol Kożusznik, Kierownik ds. Rozwoju w Soczewkomaty.pl i Kodano Optyk w spółce Szkla.com S.A. Szkla.com jest liderem sprzedaży soczewek online, a nasza strategia opiera się na rozwoju omnichannel – dodaje.

Wyniki sprzedażowe w nowo otwartych lokalach potwierdzają odpowiedni dobór lokalizacji.

– Wyniki przekroczyły nasze przewidywania – zarówno nowego lokalu jak i Soczewkomatu. Potwierdza to słuszność decyzji związanych z lokalizacjami biznesu, sposobu analizy i badania potencjału – podsumowuje Karol Kożusznik i zapowiada, że już w październiku w Centrum Handlowym Focus pojawi się również Soczewkomat. – Jesteśmy pewni, że uzyskamy tym samym efekt synergii. Soczewkomat nie był i nie będzie konkurencją dla salonów optycznych – podkreśla.

Rozwój sieci Kodano Optyk

Rozwój sieci maszyn zgodnie ze strategią firmy, nie zakończy się na Polsce. – Plany są ambitne, ale realne – nie mam wątpliwości, że zespół da sobie radę. Możemy także zdradzić, że niebawem pojawimy się w Galerii Amber w Kaliszu, Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy, a jakiś czas później w warszawskim WarsawHub – zapowiada Kierownik ds. Rozwoju w Soczewkomaty.pl i Kodano Optyk.

Przypomnijmy, aktualnie sklepy Kodano Optyk znajdują się na terenie Krakowa, Poznania, Gdańska, Torunia, Łodzi, Opola, Sosnowca i Wrocławia. Łącznie 13 lokali. Szkla.com obsługuje miesięcznie kilkadziesiąt tysięcy klientów i poza sklepami w Polsce posiada również oddziały w Czechach, na Słowacji, Węgrzech, Rumunii i na Litwie, a swoim zasięgiem obejmuje całą Europę.

Grupa rozwija również sieć Soczewkomatów – maszyn vendingowych, które umożliwiają zakup soczewek kontaktowych i płynów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl