Green Caffè Nero rozwija sieć w stolicy kraju

Green Caffe Nero

Green Caffè Nero właśnie otworzyło swoją 69. kawiarnię w Warszawie – tym razem w ramach konceptu lokalu współtworzonego z użytkownikiem. Zajmuje lokal o powierzchni 300 mkw.

Kawiarnia zlokalizowana jest na warszawskim Mokotowie przy ulicy Żaryna 2 odpowiada przede wszystkim na oczekiwania pracowników, którzy cenią sobie możliwość spotkań służbowych i wypoczynku w nieco mniej formalnej atmosferze.

Nowa kawiarnia Green Caffè Nero w biurowcu banku to duży lokal o powierzchni ponad 300 mkw., o ciekawym połączeniu elementów klasycznych z nowoczesnym wnętrzem, pełnym wygodnych kanap i foteli, przeznaczony do wyłącznego użytku pracowników banku i ich gości. Miejsce to wykorzystywane będzie przede wszystkim jako przedłużenie biura służące mniej i bardziej formalnym spotkaniom służbowym, a dodatkowo stanowić będzie strefę relaksu dla pracowników i gości banku.

– Dla Green Caffè Nero liczy się budowanie relacji z klientami oraz zapewnienie im najlepszej obsługi. Wierzymy, że nasza nowa kawiarnia będzie służyła pracownikom i klientom Banku jako wygodne miejsce do pracy i relaksu. Chcielibyśmy, by stała się ich miejscem – powiedział Adam Ringer, Prezes Green Caffè Nero.

10 lokali Green Caffè Nero rocznie

Marka Green Caffè Nero została stworzona przez Gerry’ego Forda – właściciela marki Caffè Nero i Adama Ringera – założyciela i szefa Green Coffee. Od momentu otwarcia pierwszej wspólnej kawiarni w 2012 roku, Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej założycielom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której kawą można się delektować. Green Caffè Nero posiada 69 kawiarni w Polsce, każda z nich została zaprojektowana w niepowtarzalny sposób, aby odzwierciedlać charakter lokalnej społeczności oraz tradycje miejsca, w którym się znajduje. Marka w planach ma otwieranie 10 lokali rocznie.

Green Caffe Nero

Green Caffè Nero oferuje swoim gościom najwyższej jakości kawę parzoną przez doświadczonych baristów oraz świeże jedzenie przygotowywane codziennie z regionalnych produktów. W swoich kawiarniach staram się stworzyć atmosferę europejskiego salonu, popularne miejsce spotkań towarzyskich – dostępne i przyjazne. – Chcemy, aby nasze lokale były wypełnione gwarem kawiarnianym, a jednocześnie dawały poczucie komfortu, relaksu, ciepła i przytulności. Osiągamy to dzięki naszym pracownikom – otwartym i serdecznym – oraz unikalnej aranżacji wnętrz i oryginalnej muzyce – przekonuje sieć.. Wystrój kawiarni jest współtworzony przez polskich artystów i rzemieślników, dlatego każda z nich ma swój indywidualny charakter, który idealnie pasuje do otoczenia.

Caffè Nero to największa niezależna Grupa kawiarni w Europie, która została założona przez Gerry’ego Forda w 1997 r. Caffè Nero posiada ponad 1 tys. kawiarni w 10 krajach m.in. w Wielkiej Brytanii, Szwecji czy Polsce. Od momentu założenia Grupa rozwija się dynamicznie, osiągając coraz większe przychody z roku na rok. W 2011 r. powstała Fundacja Nero, która ma na celu dokonanie trwałej zmiany na lepsze pośród współpracujących z nią osób. Od 2016 roku, za pośrednictwem Fundacji, Caffè Nero przekazała ponad 250 tys. funtów na cele dobroczynne w Wielkiej Brytanii, finansując szkoły i wspierając plantatorów i rolniczą społeczność, przyczyniającą się do produkcji ziaren kawy wykorzystywanej w Caffè Nero.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl