Apsys na SCF 2019: otwieramy się nowe segmenty rynku komercyjnego

– Wysoki stopień nasycenia „klasyczną” powierzchnią handlową powoduje konieczność poszukiwania nowych konceptów i rozwiązań. Znaczący potencjał rynkowy mają foodhalle – koncept do tej pory niespopularyzowany w Polsce – mówi Maciej Wróblewski, Wiceprezes firmy Apsys Polska, która jest partnerem merytorycznym Shopping Center Forum 2019 CEE. Podczas Forum opowie on m.in. o nowej roli centrów handlowych i metodzie na integrację z tkanką miejską. Już dziś zarejestruj się na Forum.

–  Staramy się odpowiadać na zmieniające się potrzeby Polaków, reagować na rozwój technologiczny oraz wdrażać projekty zgodne z nowymi trendami. Oczywiście każdemu z naszych przedsięwzięć już od początku istnienia naszej firmy przyświeca filozofia tworzenia miejsc wyjątkowych – iconic places – oraz indywidualne podejście do każdego z klientów i realizowanych projektów. Konsekwentnie kontynuujemy tę strategię zarówno w zakresie prowadzenia istniejących obiektów, jak i pracując nad kolejnymi, które bazują na koncepcjach kreowania tkanki miejskiej poprzez obiekty wielofunkcyjne lub kompleksy obiektów o różnorodnym przeznaczeniu – podkreśla Maciej Wróblewski, Wiceprezes firmy Apsys Polska.

– Dzisiejsi konsumenci coraz częściej stawiają na wygodę, poprzez którą rozumiemy m.in. dokonywanie szybkich zakupów i przeznaczanie większej ilości czasu na spędzenie go z bliskimi, rozrywkę czy relaks. Aby spełnić te potrzeby, oczekują, że wszystko znajdą w jednym miejscu, położonym blisko domu czy pracy. Dlatego też uważamy, że przyszłością są projekty mixed-use, łączące funkcje handlowe, mieszkaniowe, rozrywkowe i często funkcję miejsca pracy – dodaje.

Swoją prelekcją na temat wyzwań, jakie obecna sytuacja ekonomiczna w Polsce stawia sektorowi real estate Maciej Wróblewski przedstawi w drugi dzień Forum, 26 września o godzinie 11. W wystąpieniu udowodni m.in. że:

  • realizacja większej liczby projektów wielofunkcyjnych jest nową strategią rynkową,
  • hybrydowe koncepty są metodą na integrację z tkanką miejską,
  • nowa rola centrów handlowych jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumentów, zmianę stylu życia oraz na rozwój technologiczny.

Szczegóły programu Shopping Center Forum 2019 CEE Exhibition & Conference można znaleźć TUTAJ.

Główne tematy rozmów na SCF

Shopping Center Forum 2019, czyli największe spotkaniem rynku centrów handlowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, odbędzie się 25-26 września br. w Centrum Konferencyjnym Expo XXI w Warszawie. W Forum weźmie udział ponad 1,8 tys. uczestników, w tym ok. 500 przedstawicieli sieci handlowych. Blisko 80 wystawców i partnerów zaprezentuje ponad 400 projektów. SCF 2019 CEE to także Welcome Mixer i After Party, w którym podczas poprzedniej edycji wzięło udział ponad 800 osób.

Przewodnim tematem tegorocznej konferencji będzie m.in. poszukiwanie ścieżek rozwoju rynku nowoczesnego handlu detalicznego w obliczu zmieniających się oczekiwań klientów, rosnące znaczenie sektora F&B i stref gastronomicznych, a także kwestie związane z nowymi technologiami, logistyką, czy najnowszymi trendami w aranżacji wnętrz. Wśród zaproszonych gości będą nie tylko czołowe postacie polskiego rynku retail, ale również eksperci z zagranicy m.in. z Niemiec i Włoch.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl